לידיה של ליאורה הגיעו מסמכים בלעדיים על קרבות ירושה בין דולי בן אליעזר, אלמנתו של פואד, לבנו מנישואיו הראשונים, אופיר. מתברר כי לדולי היו מאות אלפי דולרים בארה"ב והיא גם הייתה, לטענתו של אופיר, שותפה שלו בעסקי נדל"ן, מהם הרוויחה, לטענתו, יותר מ-450,000 דולר.

דולי, אי אפשר לפרגן לילדים?

עו"ד עדי ברקאי, בא כוחה של דולי בן אליעזר מסר בתגובה: "אין קרב. המידע שבידך שגוי. שבת שלום".


אופיר, אמא חורגת יש רק אחת?

"לדולי היו מאות אלפי דולרים בארצות הברית. העברתי 160 אלף דולר לחשבון הבנק שלה בשווייץ. היא הייתה גם השותפה שלי לשני בניינים שבהם קיבלה יותר מ-450 אלף דולר רווח. יש לי את כל הניירת להוכיח זאת. אני רק רוצה את מה שמגיע לי".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

>סגן ראש השב"כ לשעבר, יצחק אילן, ואשתו לאה, חיתנו את בתם, שרונה, עם בחיר ליבה איתי, באולמי "טרמינל" בפ"ת. ליאורה הייתה מתה להיות זבוב על הקיר בשיחה הצפופה שניהלו באירוע שני ראשי השב"כ לשעבר, אבי דיכטר ויובל דיסקין. צפו מהצד: אשתו של דיסקין והרב יוסי ערבליך, יו"ר ארגון "למענכם" המעניק סיוע רפואי חינם לעשרות אלפי ישראלים.

(דיכטר, דיסקין ואשתו, והרב ערבליך (צילום: עמותת למענכם
(דיכטר, דיסקין ואשתו, והרב ערבליך (צילום: עמותת למענכם

>יונה ברטל, יו״ר חוג הידידים של מרכז פרס לשלום, חנכה השבוע את הסניף הלונדוני. נכחו: האליטה הלונדונית, יו"ר המרכז, חמי פרס, ולורד מייקל לוי, שחיבק את ברטל והודה לה על שימור מורשת הנשיא לשעבר.

לורד מייקל לוי ויונה ברטל (צילום פרטי)
לורד מייקל לוי ויונה ברטל (צילום פרטי)

>אורח הכבוד בפסטיבל התרבות ''הכל אודות ספרד'' במשכנות שאננים בירושלים היה מיגל מורטינוס, לשעבר שר החוץ הספרדי, שגריר ספרד בישראל והשליח המיוחד של ספרד למזרח התיכון, וכיום בכיר באו"ם. באירוע עם איש התקשורת הנריקה צימרמן ובמעמד ראש העיר משה ליאון, שגריר ספרד מנואל גומז-אסבו ומנכ''ל משכנות שאננים מוטי שוורץ, חשף מורטינוס סיפורים שכיום ניתן לספר על מנהיגי ישראל והמזה"ת לדורותיהם.

>בהשקת המותג היפני החדש שנחת בישראל, "קסימי ווג", הוצפה ירדן הראל בשאלות על הליך הפונדקאות שהיא עוברת בימים אלו.

ירדן הראל (צילום: אסף לב)
ירדן הראל (צילום: אסף לב)

>כמעט שנה חלפה מאז הופיעה אורלי רביבו ב"האח הגדול", ונדמה שהזמן שחלף עשה לה רק טוב. היא מקדמת סדרת הרצאות על חייה, ועכשיו גם פנויה לאהבה. לשאלה איך היא שומרת על עור פנים צעיר כל כך, ענתה: "בזכות ארבעה דברים: אני אוכלת בריא, אני מורחת סרום בכל לילה, אני מפזרת סביבי אהבה ויש לי רופאה מעולה שמטפלת בי בעדינות - ד"ר אנה זנקוביץ ממרפאת קיתריה".

אורלי רביבו וד"ר אנה זנקוביץ (צילום: יח"צ)
אורלי רביבו וד"ר אנה זנקוביץ (צילום: יח"צ)