לידיעת קים אור אזואלי, בן זוגך הטרי, הדוגמן אלמוג ריף נאמן, בילה אמש (שני) בביתן של מפורסמות לוהטות בביצה - אנחנו במקומך היינו מתחילים לחשוש. נשות הביצה, לפחות המזליסטיות שביניהן זכו למחווה מיוחדת במינה. בזמן שהמדור עלה אמש על פיג'מה ובלס פיצה לדעת, נצמד למפזר החום ונרדם בנחירות על ספת הסלון בלי שום ציפיות, זכו בנות הביצה לביקור מפתיע בביתם מגבר לוהט עם בשורה בידיו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

זה התחיל במסרון "ערה?" ששלח הדוגמן ללא מעט אושיות בביצה, כמו דנה פרידר, שי מיקה , מעיין אשכנזי, נטלי דדון, הילה סעדה, בל אגם, לי לוי ואחרות, שחשבו כי מדובר בעוד הצעה לדייט לילי. כעבור מספר רגעים גם שמעו צלצול בפעמון הדלת, כשבפתח הבית ניצב הדוגמן הלוהט אלמוג ריף נאמן בחליפה שחורה ובבתים אחרים במקביל, הפתיע הדוגמן וכוכב הילדים בר ברימר, שבידיהם מתנה של הבושם החדש לבית מסקינו "טוי בוי".


קסניה טרנטול (צילום: אינסטגרם)
קסניה טרנטול (צילום: אינסטגרם)

שני הדוגמנים נבחרו להיות שליחים של הבושם החדש, כחלק ממהלך שיווקי יוצא הדופן של "לילית קוסמטיקה". גם קים אור אזולאי יכולה לחזור לנשום לרווחה, כי בסוף הערב, אחרי שדפק בלא מעט דלתות, הגיע אלמוג לביתה של זוגתו עם אותה מתנה. מערכת TMI מחכה ימים ולילות לאיזה חתיך תורן שידפוק במפתיע על דלתה ויעניק לה מתנה.

לי לוי (צילום: אינסטגרם)
לי לוי (צילום: אינסטגרם)

שמחה גואטה (צילום: אינסטגרם)
שמחה גואטה (צילום: אינסטגרם)
בל אגם (צילום: אינסטגרם)
בל אגם (צילום: אינסטגרם)

הילה סעדה (צילום: אינסטגרם)
הילה סעדה (צילום: אינסטגרם)