ביום שישי האחרון נתפסו בעדשת הפפרצי הזמרת מדונה בת ה-61 ורקדן הליווי שלה, אהלמליק וויליאמס בן ה-26, בחברתו נצפתה במהלך החודשים האחרונים, עומדים במרפסת בית מלון במיאמי, כשזרועותיו של הרקדן כרוכות סביב מותניה של הבוסית שלו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

זו לא פעם ראשונה שהשניים נצפים בפוזיציה הזו, אמנם רק כחלק מהכוראוגרפיה בהופעותיה של מדונה, אך כשזה קורה בזמנם הפרטי, זה כבר מאשש סופית את הרומן. לשמחת זוג האוהבים, אביו של וויליאמס נתן את אישורו הפומבי ליחסים כבר לפני שלושה שבועות, כשכתב בפייסבוק "הבן שלי, אהלמליק והליידי שלו, מדונה, בסיבוב הופעות באל.איי! יפים".



הזמרת והרקדן לא השקיפו על הנוף לבדם, אלא היו עם בתה של מדונה, לורדס בת ה-23 ובחור מסתורי חדש, שכנראה נמצא עמה בזוגיות, לפי הנשיקות שחילק גם לבת וגם למלכה האם. נוכחותה של הבת לא הפריעה למדונה להתלטף עם הרקדן הצעיר, שאף נשק לה ועיסה את כתפיה.




בנותיה האחרות של מדונה, מרסי ג'יימס בת ה-13 והתאומות אסתר וסטלה בנות השבע, נכחו גם הן בבית המלון והיו עם המטפלות שלהן. שני ילדיה האחרים, רוקו ריצ'י בן ה-19 ודוד בנדה בן ה-14, לא נראו עם יתר הפמיליה.

כזכור, כבר בחודש יוני החלו השמועות על הרומן בין הזמרת לרקדן, הצעיר ממנה ב-35 שנים, לאחר שהזמרת שיתפה סרטונים משותפים, כולל תיוג, באינסטגרם.



מדונה נמצאת כעת במיאמי במסגרת סיבוב ההופעות שלה "מאדאם אקס". היא תסגור את שנת 2019 עם מופע במיאמי ב-22 בדצמבר, לפני שתצא לאירופה בינואר כדי להמשיך בסיבוב ההופעות, שאמור להסתיים בפריז במרץ 2020.