אמש (שלישי) שיתפה השחקנית שירן סנדל בחשבון האינסטגרם שלה ידיעה חדשותית על כך שמטה ראש הממשלה, בנימין נתניהו, קרא לכוונתו של גדעון סער לקדם את נתניהו לנשיאות - "ספין" ו"התיישרות לשמאל". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק


6118130345001

סנדל כנראה לא יכלה לשאת יותר את "קמפיין ההסתה", לדבריה, של ראש הממשלה וכתבה: "לא ייאמן! מר נתניהו היקר, אולי תנסה פעם אחת בחיים שלך ללכת לקמפיין בלי הסתה לשנאה?? לא הבנתי את החשיבה. כל מי הוא לא אתה, הוא שמאלני בעינייך? מילא תגיד את זה על בני גנץ ויאיר לפיד אבל על חבר ליכוד?? זה כבר ממש פתטי בעיניי!"



סנדל המשיכה לפסים יותר אישיים: "עבר זמנך נשמה! לך תשקיע קצת באשתך ובילד שלך. אולי הוא סוף סוף יפסיק לרדוף אחרי תשומת לב במקומות לא ראויים".

"זה כבר ממש פתטי בעיניי". הסטורי של שירן סנדל (צילום: אינסטגרם)
"זה כבר ממש פתטי בעיניי". הסטורי של שירן סנדל (צילום: אינסטגרם)

כצפוי, לאחר שהביעה הכוכבת את דעתה ולא בחלה במילים קשות, היא הוצפה בתגובות זועמות שכללו קללות וגידופים כלפיה. גם לכל אלו סנדל בחרה שלא לשתוק והעלתה בסטורי "נקודה למחשבה" לכל ה"הייטרים". בין היתר אמרה כי בתגובות השנאה המתלהמות שלהם הם מוכיחים שהיא צודקת – שביבי אשם בכל ההסתה, השנאה והפילוג בארץ.

כזכור, זו לא הפעם הראשונה שכוכבת מצליחה מביעה את דעתה הפוליטית הלא מתפשרת באינסטגרם ומקבלת בעקבותיה מתקפה קשה ואלימה ברשתות החברתיות. בחודש מרץ האחרון הייתה זו רותם סלע שעוררה סערה רק כי אמרה שישראל היא מדינת כל אזרחיה, ואף לאחר מכן קיבלה תיקון מראש הממשלה נתניהו בכבודו ובעצמו, שפנה ישירות אליה בסרטון תגובה שפרסם בחשבון שלו. מעניין אם גם סנדל תקבל סרטון מרוה"מ לאוסף התגובות שלה. נעדכן.