עומר אדם מוכיח שקיסריה קטנה עליו. הזמיר ממשמר השבעה הולך להופיע בלוס אנג׳לס באודיטוריום שארין, היכל מופעים יוקרתי שנבנה ב־1925 ואגדות כמו אלביס פרסלי וריי צ׳ארלס הופיעו בו בשיא תהילתן. מי שמביא את אדם לסיבוב ההופעות ההיסטורי בארצו של הדוד סאם הוא המפיק משה נוי, השריף הבלתי מעורער של עולם הבידור הישראלי בארצות הברית.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ושרון אדם, אמא של, נצפתה מפזזת ומרקדת באירוע ״צמאה״, לנשים בלבד, של תנועת חב״ד.


שרון, עומר מזמן אמר שלא צריך להיות שוויון מוחלט בין נשים לגברים.

“אין עוד מלבדו".

שרון ועומר אדם (צילום: אינסטגרם)
שרון ועומר אדם (צילום: אינסטגרם)

>ליאורה משפשפת את האוזניים: זמרת מפורסמת הביאה את בתה הקטנה לבית ספר בתל אביב, צעקה עליה לפני כולם ובין השאר גם אמרה לה “חבל שנולדת".

>ד״ר יחיאל אלקבץ (אחיה של רונית אלקבץ ז״ל) הביא יחד עם בן זוגו, ד״ר יקי יפה, תאומים לעולם - בן ובת. השמות: ג׳ולס ענבר לבן ולואי אביב לבת. כרגע ההורים המאושרים מכנים אותם “ג׳ולס ולואי". ליאורה מאחלת המון מזל טוב.

>לפני מספר שבועות דיווחה ליאורה על כך שעמית סגל חסם את ידידו מהימין, שמעון ריקלין, ואחר כך נערכה סולחה מרגשת. השבוע שוב אירעה חסימה מהדהדת וסולחה מרנינה.

סגל, זה בגלל “ימי בנימין"?

"כיוון שהבוקר כבר הרצנו דאחקות בטוויטר, אז זה לא נכון".

ריקלין, אם בארזים נפלה שלכת?

"גם הפעם אראל סג"ל הצדיק השלים בינינו".

>שישי שעבר, קצת אחרי חצות. רחוב אגרון בירושלים. אבנר נתניהו והחברה המצודדת, נוי בר, יחד עם זוג חברים ואפס מאבטחים צועדים אל תוך הקור הירושלמי. האוזניים הקפואות של ליאורה הספיקו לשמוע את נושא השיחה: במבה אסם.

אבנר נתניהו ובת הזוג (צילום: אבשלום ששוני)
אבנר נתניהו ובת הזוג (צילום: אבשלום ששוני)

>אחרי עשרות שנים ואלפי הופעות בתיאטרון הקאמרי, הופתע השחקן שלמה וישינסקי לקבל טלפון ממזכירת המנכ"ל שהודיעה לו שהחנייה שלו כבר לא שלו.

וישינסקי, לתיאטרון הבימה המתחדש יש אחלה חניון.

״יש מצוקת חניה, ויש לי בקאמרי מעט הצגות החודש".

נפגעת?

“ממי?".

מהמנהלים שלך בקאמרי?

“אני כבר 53 שנה בקאמרי. עברתי כבר הכל. זה לא מזיז לי. יש לי רב־קו".

רן גואטה, מנכ"ל הקאמרי. מה עם “אל תשליכני לעת זקנה"?

“היי נשמה. מדובר בעניין אישי ולכן לא אגיב".

>לן קאר, השליח המיוחד של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ למאבק באנטישמיות, התארח ביום שלישי במועדון הפוסיקט לשעבר בכיכר אתרים, וסקר בפני האורחים הרבים את מצב האנטישמיות בעולם והמאמץ הבינלאומי נגדה. האירוע התקיים ביוזמת ארגון Tel Aviv International Salon והחממה החברתית שפועלת בחודשים האחרונים במקום. חברת ההשקעות JTLV שרכשה את המתחם תרמה אותו לטובת מיזמים חברתיים וקידום אוכלוסיות במצוקה.

>לראשונה בישראל: תערוכת יחיד מקיפה בגלריה אלטמן ביפו העתיקה מציגה לקהל המקומי את יצירתו הענפה של אורי גלר.

אורי גלר (צילום: אריאל בשור)
אורי גלר (צילום: אריאל בשור)

>אהובה תורג׳מן, מנכ"לית קבוצת BBB, קיימה בסוף השבוע שעבר אירוע חגיגי שבו הכריזה על עשרת הזוכים בתחרות MOSES ART GALLERY של רשת מוזס בשיתוף עם האוצרת הידועה יערה זקס. אדם זיס הוכרז כזוכה במקום הראשון וזכה בפרס כספי בגובה 15 אלף שקל. יצירת האומנות שלו תודפס על שקיות ועל מארזי ההמבורגרים של הרשת.

אהובה תורג'מן ואדם זיס (צילום: אביב חופי)
אהובה תורג'מן ואדם זיס (צילום: אביב חופי)

> ברנרד זיטוק יו"ר עמותת ל"ב -"להילחם ביחד", אירח במחלקה ההמטואונקולוגית ילדים בביה"ח רות רפופורט שבקריה הרפואית רמב"ם את מושיק גלאמין וענת עמר שחילקו לילדים החולים המאושפזים כרטיסי שי לרכישה במגוון חנויות וסופגניות בשלל טעמים וצבעים בתרומת "רולדין".

 ברנרד זיטוק, מושיק גלאמין, ענת עמר (צילום: יח"צ לימור כרסנטי)
ברנרד זיטוק, מושיק גלאמין, ענת עמר (צילום: יח"צ לימור כרסנטי)