>בתחילת דצמבר החליטו בטלוויזיה ההולנדית לצלם באמסטרדם משדר מיוחד עם 22 מזוכי האירוויזיון לאורך השנים. הסיבה: התחרות תיערך שם השנה. מישראל הוטסו למשימה דנה אינטרנשיונל, גלי עטרי, נטע ברזילי ויזהר כהן. רק מה? התוכנית שודרה השבוע בטלוויזיה ההולנדית עם נטע, דנה וגלי, ואת יזהר כהן חתכו כנראה בעריכה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כהן, אנטישמיות?
״השנייה הזו התקשרה אליי המפיקה של המופע והסבירה לי, בהתנצלות כמובן, שזה הורד מהשידור מפני שהייתה להם בעיה טכנית, דווקא בשיר שלי. זה אחרי שהושקעו בו הרבה הוצאות, מפני שאני הגעתי לאירוע עם רקדנים, תלבושות וכוריאוגרף מהארץ במימון של ההפקה. הם הצליחו לתקן את זה עכשיו וכך זה יימכר לכל המדינות באירופה, כולל ישראל. השיר ירד רק בשידור בהולנד. חבל, אבל זה קורה".

מצד שני, כהן יכול להתנחם בכך שהיה טייס לשתי דקות בטיסה חזרה. הקברניט קרא לו לקוקפיט והושיב אותו לידו כטייס משנה.

באסה. יזהר כהן (צילום: יח"צ)
באסה. יזהר כהן (צילום: יח"צ)

>ואם באירוויזיון עסקינן, ליאורה לא רוצה לעשות ספוילר, אבל היא חושפת טפח מהתוכנית האומנותית של התחרות שתתקיים בהולנד. חלק מהתוכנית תורכב מזוכי אירוויזיון לשעבר שייסעו עם מנחי התוכנית בקארפול קריוקי. ליאורה מהמרת שהפעם כהן יככב ולא יורד מהצילומים.

>חמישי שעבר, לילה, בית קפה בתל אביב. על הבר יושבת מגישת טלוויזיה פופולרית. לפתע מגיעה למקום ידוענית אחרת ומודיעה כי תכף תגיע לשם גם זמרת מפורסמת. לתדהמת הנוכחים, שמדווחים מיד לליאורה, האווירה המבודחת משתנה ב־180 מעלות והמגישה מתחילה להרעיף על הזמרת מבחר "מחמאות" שהנייר מסרב להכיל. הידוענית, מצדה, מעדכנת את הזמרת שעדיף לה לא להתקרב לזירה הלוהטת.

>תקרית לא נעימה בכניסה להופעת חנוכה של כוכבת הילדים, מיכל מיקי מוכתר, "חפש את המטמון" באיירפורט סיטי. "הגענו למתחם כשבני מתהלך באמצעות ההליכון", מספרת נ', אם לילד עם מוגבלויות בן 4. "מי שעמד כסדרן היה שמוליק משגב. הוא ראה את הילד מתנייד בהליכון. כשרצינו להיכנס, הרמתי את הילד על הידיים וביקשתי להיכנס ולאתר חברה שלא עונה לטלפון והכרטיסים שלנו אצלה. לא הורשיתי אלא בהצגת פרט מזהה. ביקשתי פעמיים, ואז הוא התרצה, בתנאי שאני מלווה בסדרן של המקום. התכופפתי לקחת את ההליכון, כשהבן שלי על הידיים שלי, כדי להיכנס פנימה. שמוליק הסתובב אליי ואמר שההליכון לא נכנס. אחרי דין ודברים התנה את הכניסה בקיפול ההליכון לפני כן. אי אפשר לקפל עזר מתכתי כזה בלוליינות ביד אחת עם ילד בן 4 על הידיים. המשכתי להתווכח איתו. בסוף התרצה ונתן לי להיכנס, ווידא עם הסדרן שאני מקפלת".

מיקי מוכתר (צילום: רפי דלויה)
מיקי מוכתר (צילום: רפי דלויה)

ולא התנצלו?
"נשלח מכתב לתגובתם מנציבות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות. טרם התקבלה תגובה, בטח לא התנצלות. תודה לך על שמצאת צורך להעלות זאת לסדר היום הציבורי במסגרת העיתון".

שמוליק משגב בחר שלא להעביר תגובה עד שעת סגירת הגיליון.

מוכתר, שמעת על המקרה המביך? התנצלתם בפני הילד ואמו?
"היי ליאורה, זה בטיפול משפטי, ואני לא יכולה להגיב בנושא".

מיקי מוכתר (צילום: אור גפן)
מיקי מוכתר (צילום: אור גפן)