חברת הכנסת אורן חזן נכנס לשבוע אחד בלבד בבית "האח הגדול" והספיק לריב כמעט עם כל הנוכחים בו. מלבד הריב הצפוי מראש עם דובר "שוברים שתיקה" לשעבר, ניר אבישי כהן, חבר הכנסת הצליח לפתוח חזית עם דוברו לשעבר שנוכח גם הוא בבית, אסיף אלקיים. חזן סירב להתייחס לאלקיים וקרא לו: "מרצה" ודוברו לשעבר מצידו לא נשאר חייב ופתח חזית בחזרה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שבוע בלבד אחרי שהפך את בית האח הגדול מרגע כניסתו, אורן חזן יצא אמש (מוצ"ש) מהבית המתועד וחזר לחיק משפחתו. רגע לפני שיצא מהבית, זכה חזן בשישי האחרון להיות הדייר הראשון של העונה שזוכה תוך זמן כה קצר בבית, לתמיכה מבחוץ. הזמר והפעיל הפוליטי הצל, העלה מסוק תמיכה לחבר הכנסת בדימוס מעל שמי נווה אילן עם הכיתוב "אורן אל תצא מהבית - כל העם איתך". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לפני כניסת שבת האלופים הרימו לאורן מסוק מעל בית האח הגדול! תודה רבה, ריגשתם ❤ @i_am_the_shadow @mishel_taroni

A post shared by ח"כ אורן חזן (@oren.hazan) on

אמש רגע לפני שעזב את האולפנים בנווה אילן, תוך שהוא מפזר הבטחות לאוויר שהוא עוד ישוב לבית בקרוב, התאחד חזן עם הדבר הכי יקר לו, אשתו רינת קוטקובסקי ושני ילדיו. חזן הרב פעלים אף הספיק אמש לעלות תמונה לרשתות החברתיות של רגע האיחוד עם אשתו ובתו אורי וכתב: "אין כמו בבית, אחיותיי ואחיי היקרים. תודה ענקית על הפרגון והתמיכה, מקווה שעשיתי אתכם גאה, ואל חשש אני לא הולך לשום מקום". מחכים כבר להפתעה הבאה של חזן!