הזמרת ושופטת "הכוכב הבא לאירוויזיון", קרן פלס, שהתייצבה הבוקר (שלישי) באולפנים, כדי לצלם את רביעיית הגמר של "הכוכב הבא", פרק שישודר בהמשך, בעוד אתם צופים בשיאה של העונה, עשתה אמש (שני) צעד דרמטי כששיתפה באומץ רב כי היא מרגישה מוטרדת. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Keren Peles | קרן פלס (@kerenpeles) on

בסטורי שהעלתה הזמרת הלילה, חשפה כי היא זוכה לקבל ביקורת על משקלה, אך הדגישה כי היא לגמרי מרגישה איתו שלמה וסקסית. עוד הוסיפה כי היא זוכה להטרדות מיניות על הציצי שלה, וכך סיפרה: "כשאישה עולה במשקל, היא יודעת שהיא עלתה במשקל, זה שתבואו אליה כחבר טוב או חברה טובה ותגידו לה תקשיבי את עלית במשקל, מה? לא יפלו השמיים? לא שמתי לב, כי הרי אנחנו חיים עם עצמנו ויודעים מתי אנחנו עולים במשקל".

"השמנה היא לא בהכרח קללה, גם להגיד לבנות רזות מדי, את נראית רזה מדי - זה גם לא יפה, וגם להגיד לי התבגרת ויש לך ציצי גדול זה לא לעניין, כל הדברים האלה הם הטרדה, אנשים מדברים על אחרים כי זה פשוט מעניין לדבר על אחרים, אבל צאו לי מהמשקל בבקשה, עליתי במשקל לאחרונה, אני יודעת את זה כי אני מתלבשת כל בוקר ורואה את עצמי. אני מאד אוהבת את עצמי לאחרונה. עברתי תקופות קשות בחיים כנערה עם אנרוקסיה ובולמיה, לחלוטין זה עבר לי ואני אוהבת את עצמי ומרגישה סקסית, בא לי עליי, אז תנו לאכול בשקט".

בתגובה לפוסט החושפני שהעלתה, קיבלה הזמרת שלל תגובות תומכות, לצד שלל תגובות מיניות מטרידות ומבחילות.  

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Keren Peles | קרן פלס (@kerenpeles) on