הזמרת האוסטרלית, סיה, אישרה בראיון למגזין GQ שהפכה לראשונה לאמא, לאחר שאימצה בן לאחרונה. סיה לא חסכה במידע עבור מעריציה וסיפרה שהיא לא בנויה לזוגיות אבל ממש בעניין של די.ג'יי דיפלו, איתו היא משתפת פעולה בהרכב המצליח "LSD", יחד עם הזמר לאברינת'.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"חלק גדול מהיחסים בינינו אנחנו מבלים רק בניסיון לא לקיים יחסי מין, כדי שלא נהרוס את מערכת היחסים המקצועית שלנו, מכיוון שהוא סופר-דופר חם", הסבירה סיה למגזין, "השנה כתבתי לו הודעה ואמרתי, היי, שמע, אתה אחד מחמישה האנשים היחידים שאני נמשכת אליהם מינית, ועכשיו אחרי שהחלטתי להיות רווקה לשארית חיי ופשוט אימצתי בן, אין לי זמן למערכת יחסים, אם אתה מעוניין בקשרי מין ללא התחייבות, עדכן אותי". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Thomas Wesley (@diplo) on

לצערכם, היוצרת בת ה-44 לא חשפה אם דיפלו בן ה-41 נענה להצעתה. זמרת השנדלירים הוסיפה ואמרה שדיפלו הוא "הדבר הכי מתוק בעולם, אבל אחד הבנים הכי חסרי ביטחון שפגשתי בחיים". אווץ', נראה ל-TMI שהספיקה לו החשיפה מצידה. בנוגע לאימוץ המפתיע של הזמרת, היא בחרה שלא לתת פרטים נוספים על בנה החדש, אך ב-TMI זוכרים כי בשנה שעברה רצתה לאמץ ראפר בן 16, שהופיע בסדרה תיעודית של HBO . סיה פרסמה פוסט בטוויטר (שמאז נמחק) והציעה לנער בית חם.

כזכור, הזמרת התחתנה עם יוצר הסרטים אריק לנג, נישואים שהחזיקו מעמד שנתיים בלבד והסתיימו בגירושים לפני כשלוש שנים. מאז סיה חזרה לשוק הפנויים-פנויות ושמה לא נקשר מאז למישהו חדש. נאחל לה בהצלחה!   

סיה ובעלה לשעבר (צילום: Getty images)
סיה ובעלה לשעבר (צילום: Getty images)