אין רגע משעמם אצל הראפרית וכוכבת "משחקי השף" הילה ניסימוב ("שורטי"). שבוע בלבד לאחר שפורסם כי היא פותחת בר־מסעדה בשם "מאנה", ברחוב אבן גבירול בתל אביב, ליאורה מקבלת כווייה בלשון, כי השותפים נקלעו לסכסוך והשותפות פורקה. כעת לא נעים לראות מסעדה סגורה.

שורטי, זה היה קצר במיוחד.
״לפעמים עדיף להתגרש ממישהו עוד לפני שהתחתנתם. אוטוטו מתחילה הקמה לפרויקט החדש שלי״.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by קודם הילה. אחר כך שורטי. (@who_is_shorty) on

>השופטת בדימוס נילי ארד, נשיאת בית הדין הארצי לעבודה לשעבר ויו"ר עמותת שקיפות בינלאומית ישראל, פגשה בפתיחת כנס Smart Cities Expo 2020 את פלי הנמר, מנהיג קבוצת אנשים ומחשבים, שהפיקה את האירוע.

פלי הנמר ונילי ארד (צילום: ניב קנטור)
פלי הנמר ונילי ארד (צילום: ניב קנטור)

ראשון השבוע, הטיילת בנהריה, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הפנים אריה דרעי ושרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא־ביטון, מול העיתונאים, מדברים על נזקי הסופה. נתניהו: "הגעתי לכאן עם שר הפנים אריה דרעי ושרת הבינוי והשיכון יפעת שאשא כהן". מסביב לוחשים לו: "ביטון, לא כהן". נתניהו מתעלם וממשיך לנאום. 

יפעת שאשא ביטון (צילום: אסף בר-שי)
יפעת שאשא ביטון (צילום: אסף בר-שי)

>הקרב בין חברות הכנסת היוצאות מירב בן ארי וסתיו שפיר נמשך, אחרי שבן ארי פירטה בסדרת ציוצים מה יש לה נגד שפיר. 

שפיר, את אכן פעלת וברברת רק בתקשורת ולא בכנסת?
"אני מאחלת לבן ארי הצלחה בתפקידה החדש, או שמא החדש־ישן, כלוביסטית. אני יכולה להבין מדוע העבודה שלי בכנסת פחות מצאה חן בעיניה. ולגבי שנת השירות, דברי עם אנשי תנועות הנוער. תשאלי אותם מה הם חושבים על העבודה שלי. כך לגבי כל שאר הטענות שלה".

מירב בן ארי, תרצי להוסיף?
"בניגוד לסתיו אני לוקחת את הניסיון הרב שלי בפוליטיקה לאזרחות. לאחר שהעברתי 14 חוקים בקריאה שלישית וקידמתי עשרות יוזמות חברתיות מתוך הכנסת, כעת אני פועלת עבור המגזר השלישי מבחוץ ואני קוראת לכל עמותה ולכל ארגון חברתי לנצל את שירותיי כדי לקדם אותם מול הכנסת והממשלה. אני מאחלת לסתיו הצלחה באזרחות, לא פשוט בחוץ, אבל אני בטוחה שהיא תוכל לעשות כסף רב מהרצאות, שהרי זו המומחיות שלה מאז ומתמיד".

סתיו שפיר נפרדת מהפוליטיקה (צילום: אבשלום ששוני)
סתיו שפיר נפרדת מהפוליטיקה (צילום: אבשלום ששוני)

>ולסיום: ראשית, מזל טוב למשפחת עזרא־רפאלי על הולדת הבן בפס הייצור של עדי ובר. רבים וטובים דאגו ביום ראשון השבוע להפציץ את הוואטסאפ של ליאורה בעקבות הסקופ של אביעד גליקמן בחדשות 13, שלפיו נרשמים מגעים להסדר טיעון בפרשת העלמת המסים של בר רפאלי

הסיכום המסתמן: ציפי רפאלי תיקח אחריות ותלך לכלא, והברבור תחמוק ממאסר ותתחייב לא לערער על התשלומים במשפט האזרחי. ליאורה מודיעה לכל הנשמות הטובות שהיא אינה שמחה לאידה של ציפי, להפך. בין רפאלי לליאורה הושגה לאחרונה הפסקת אש מבורכת. הן אומנם לא סועדות זו אצל זו ארוחות שבת, אבל המלחמה הגדולה מאחוריהן. ליאורה גם מודיעה חד־משמעית שאם היא הייתה צריכה לבחור בין מאסר שלה למאסר בתה האהובה, היא הייתה נוהגת באותה דרך בדיוק. הפעם היא מסירה את הכובע בפני ציפי ומקווה עבורה ועבור בר שהתקופה הרעה תחלוף במהרה. שבוע של אהבת חינם לכולם.

ציפי רפאלי (צילום: רפי דלויה)
ציפי רפאלי (צילום: רפי דלויה)