צביקה הדר לא נח ובחודשים האחרונים עובד על פורמט חדש לזכיינית "רשת 13" שיכתיר את הסטנדאפיסט הבא של ישראל. הדר שכבר חיפש בעבר את הזמר הבא של ישראל בתכנית הריאליטי "כוכב נולד", פיתח פורמט חדש במהלכו יעלו מתמודדים לבמה וינסו להצחיק את הדר ואת פאנל השופטים שיעביר ביקורת על כשרון המתמודדים ויחפש את האיש המצחיק ביותר בישראל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בפאנל השופטים עלו שמות רבים בתעשייה, אבל אחרי ליהוק ממושך, על הרכב השופטים מנצחים גיא עמיר וחנן סביון. אליהם מצטרפת באופן מפתיע, גם הדוגמנית המצליחה נטע אלחמיסטר. עבור אלחמיסטר שעד כה עמדה במקצועיות מול עדשות המצלמות ודגמנה פוזות או כבשה את השטיחים האדומים בארץ ובעולם, מדובר בתפקיד טלוויזיוני ראשון, ותחילתה של קריירה חדשה על המסך. חושבים שהיא תכבוש את המסך החי כמו שהיא כובשת בתמונות? 

קולטים את שבי זרעיה מאחור? (צילום: באדיבות שי אביטל)
קולטים את שבי זרעיה מאחור? (צילום: באדיבות שי אביטל)

למערכת TMI הגיעו תמונות ראשונות מהסט ותהיו בטוחים שמצחיק יהיה שם, אם לא מכיוון המתמודדים - אז בטוח מהצד של השופטים. זו לא הפעם הראשונה שריאליטי מסוג זה עולה בישראל, כשהאחרון היה "האקדמיה לצחוק" ששודר בביפ ובערוץ 2 בשנת 2004. בין יוצאי התוכנית היו הסטנדאפיסטים המצליחים הדר לוי ואבי נוסבאום והזוכה הגדול היה צחי אירני, שאם למישהו יש מושג מה קורה איתו היום, מערכת TMI תשמח לעדכון.