הנסיך הארי לא ניסה להסתיר את שמחתו כשנחת היום (שלישי) בקנדה, מוכן להתחיל את חייו החדשים, מנותק מתפקידי המלוכה. הדוכס מסאסקס בן ה-35 קרן בזמן שצולם יורד מהמטוס ונכנס למכונית שהמתינה בוונקובר. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by CBS This Morning (@cbsthismorning) on

הנסיך דילג על אירוע מתוכנן בארמון בקינגהאם, כיוון שהוא כל כך התגעגע לאשתו, מייגן מרקל בת ה-38 ולבנם הבכור ארצ'י, כך מדווח הסאן. החיוך שלו תאם לחיוכה של הדוכסית מרקל שתועדה צועדת עם כלביה בפארק מקומי מוקדם יותר באותו היום ועם ארצ'י במנשא התינוקות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Annahar Lifestyle (@annaharlifestyle) on

הם לא היו ביחד במשך 11 יום, כאשר מרקל טסה לקנדה זמן קצר לאחר הכרזתם שהם פורשים מבית המלוכה. הנסיך הארי נשאר בבריטניה, כשהוא ישב עם משפחתו לפגישת פסגה היסטורית שהובילה בסופו של דבר להודעה של המלכה אליזבת השנייה, כי נכדה ואשתו כבר לא יישאו בתארים המלכותיים, לאחר שהודיעו על פרישתם הרשמית מבית המלוכה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Meghan (@addict_to_meghan) on

לפני שעזב ביום שני, הנסיך הצטלם עם ראש ממשלת בריטניה, בוריס ג'ונסון, לאחר שערכו שיחה פרטית במשך 20 דקות, על פי עיתון "The Sun". לאחר מכן דילג הנסיך על קבלת הפנים למנהיגים האפריקאים שביקרו בממלכה ובמקום זאת עלה על טיסה של "בריטיש איירווייס" לוונקובר.

הארי צפוי לחזור לבריטניה להתקשרויות רשמיות נוספות, לפני שחייו החדשים יכנסו לתוקפם במלואם באביב, אך לפי הדיווחים, אשתו צפויה להישאר בקנדה עד להודעה חדשה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by John | YVR | Photographer | (@johnrichardhallam) on