בוקר טוב ישראל, קלימרה יוון. ניקול ראידמן לא עוצרת ומשיקה עכשיו מופע דואט בינלאומי עם הריקי מרטין של יוון, סאקיס רובאס, תחת השם “ראידמן רובאס דה שואו". רובאס כיכב באירוויזיון, ב"דה וויס" ו"באקס פקטור" היווני, וגם שיחק בהוליווד. כמקובל, מדובר גם בחתיך הורס.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

במסגרת המופע, חידשו ראידמן ורובאס את הלהיט הכי גדול שלו, “שייק איט". הפרויקט יכלול מופע ענק בסגנון וגאס, שאותו מביים אחד הבמאים הכי מוערכים באירופה ומי שביים כ־28 משלחות אירוויזיוניות ששתיים מהן ניצחו - פוקאס יווגנילוס, שגם מביים בברודווי.

ניקול ראידמן , צילום: אלכס ליפקין
ניקול ראידמן , צילום: אלכס ליפקין

המופע המשותף יתחיל באמצע חודש יולי ביוון ובאירופה, ויגיע לגרנד פינאלה באמפי בקיסריה בספטמבר. למי שלא יכול להתאפק, מבשרת ליאורה שהצמד הלוהט מכין הפתעה לכבוד הוולנטיינ'ס דיי ב־14 בפברואר, בהשקת המופע במתחם גני התערוכה באירוע אקסקלוסיבי למוזמנים בלבד. באותו לילה היסטורי ישיקו שניהם גם את הווידיאו קליפ הראשון שלהם, בהשקעה צנועה של יותר ממיליון שקל. יום לאחר מכן הם ישיקו את אותו המופע בוולנטיינ'ס דיי עצמו, ביוון.

ראידמן, מדובר בזוגיות חדשה?
“מדובר בזוגיות מקצועית מרתקת עם אומן בינלאומי שכבוד גדול הוא לי לעבוד איתו. זו זכות גדולה ללמוד ממנו. בכל זאת יש לו פור של 30 שנות קריירה מוזיקלית עליי. אנחנו שותפים בפרויקט הזה, ואני מאמינה ששיתוף הפעולה המוזיקלי הזה יחבר לא רק את המוזיקה שלנו אלא גם את שתי המדינות שאנחנו מייצגים".

הבנתי שיש לך מורה פרטית ליוונית.
“נכון. אנחנו לוקחים את הפרויקט מאוד ברצינות ושנינו מגשרים פערים בשפה ובתרבות, אחד של השנייה. מאחלת לכולם קלימרה קוטור. יאסו של שבת, קוראים אהובים".

השותף הקודם. אקי אבני, ניקול ראידמן, צילום: אלכס ליפקין
השותף הקודם. אקי אבני, ניקול ראידמן, צילום: אלכס ליפקין