ויקטור ואתי חלפון, ההורים של הישראלית הכי מפורסמת כרגע בפלורידה, לין חלפון (26), חזרו הביתה לנתניה אחרי שלושה שבועות שבהם ניסו לשחרר את בתם. חלפון נעצרה לפני כחודש וחצי בחשד להונאת בעלה המיליונר, איש העסקים ריצ׳רד רפפורט בן ה־77, לאחר שהשניים נישאו באוגוסט האחרון ללא ידיעת המשפחות. הצמד הכיר כשחלפון עבדה כמוכרת בעגלות וההורים בטוחים שנעשה עוול לבתם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Newslink7.com (@newslink7com) on

ויקטור, גבעת חלפון אינה עונה? מה שלום הבת שלך?
״תודה רבה לך. אנחנו ניתן דיווח כשהפרשה תסתיים״.

אתה מאמין שהבת שלך לא עשתה את העוקץ שמייחסים לה?
״אני מאמין באלוהים״.

זה יפה, אבל כרגע הבת שלך עצורה ועשתה לפי כתב האישום משהו חמור, לכאורה.
״אל תמשכי אותי בדיבור כי זה לא יעזור לך. תודה רבה לך, חמודה״.

> עומרי כספי לא לבד. אשתו שני והבנות עושות רילוקיישן לארצות הברית, כדי להיות לצדו לאחר הניתוח הקשה והשיקום הממושך שהוא עומד לעבור.

שני, עזר כנגד?
“וווואו. סקופ של החיים".

כן, נכון. אשמח לתגובה.
“זו התגובה".

> בתאגיד השידור כאן פנו אל המנטליסט, ליאור סושרד, בהצעה מפתה: להשתתף באירוע לבחירת השיר הישראלי לאירוויזיון 2020 שייערך יום לאחר הבחירות לכנסת בתאריך הסמלי, 3.3. 

ליאור סושרד (צילום: נדב הולצמן)
ליאור סושרד (צילום: נדב הולצמן)

> הזמר לירון רמתי, יוצא “כוכב נולד", מתכנן בקרוב הופעת בכורה באולם בית המשפט לתביעות קטנות בחיפה. רמתי, חברם הקרוב של ליהיא גרינר, הראל מויאל ואליקו, תובע את ועד עובדי עיריית טירת כרמל וחברת הוועד, מגי דוד, בטענה לביטול שלא כדין של הופעתו שאמורה הייתה להיערך בעיר, בפורים בשנה שעברה. הוא דורש פיצוי של 33 אלף שקל בטענה שההודעה על הביטול נמסרה לו רק שלושה ימים לפני המופע המתוכנן וגרמה נזק עצום למוניטין שלו, בין השאר מאחר שהמודעות כבר פורסמו ברחבי העיירה הציורית. כמו כן, לטענתו, הוא כבר שילם על הגברה ותאורה וגם בשל ההתרעה הקצרה לא יכול היה להופיע במקום אחר. לדבריו, כל ההתרעות ששלח בנושא נענו בתשובות מתחמקות.

רמתי. זה היה פורים לא שמח ולא מבדח?
“טוב מאוד שאת כותבת, שאנשים יידעו לא לשחק בפרנסה של בן אדם. הזמינו אותי להופעה בפורים, פרסמו הכל, קיבלו מחיר מצוין וביטלו שלושה ימים לפני, ועוד הוציאו פלאיירים עם פרסום".

למה ביטלו?
“כי היו להם בעיות עם העירייה".

מוועד עובדי עיריית טירת כרמל נמסר: ״לא היה הסכם חתום. העובדים לא התלהבו מלירון רמתי ולא הייתה היענות בשלב מכירת הכרטיסים. הודענו לו מספיק זמן לפני, הוא בכלל היה אמור לקבל 6,000 שקל ותובע 33 אלף. זו חמדנות, ניפגש בבית המשפט".

לירון רמתי (צילום: רפי דלויה)
לירון רמתי (צילום: רפי דלויה)

> הדר שיפר מערוץ 13 יוצא עם טל מויסה מחדשות 12.