הזוגיות בין אביבה תבורי למיליארדר עופר ג׳רסי עלתה לאחרונה מדרגה, לאחר שתבורי עקרה עם בנותיה להתגורר בבית מידות משותף עם ג׳רסי. רק מה, ג׳רסי עדיין נשוי כדת וכדין לאשתו, אורלי ג׳רסי. והאישה החליטה לצאת למלחמה נגד בני הזוג כשהיא חמושה בתותחית כבדה מאוד, עו״ד לורי גייזלר.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

עופר ג׳רסי, האהבה כואבת?

בא כוחו של ג׳רסי, עו"ד רונן דליהו מסר בתגובה: “לאחר פרידת הצדדים עופר הציע חלוקת רכוש הוגנת ושוויונית, אולם לצערו נתקל בסרבנות שהפכה לנקמנות כשנודע לאורלי שהחלה נרקמת מערכת יחסים בינו לבין אביבה תבורי. עופר מקווה שעד מהרה אורלי באמת תראה לנגד עיניה אך ורק את טובת ילדיהם המשותפים והמקסימים ותהיה עניינית ולא נקמנית".

גייזלר, צריך להכין את המקלטים?
“אין למרשתי כל כוונה להיגרר לרכילות ועיתונות צהובה. מרשתי מנהלת מאבק משפטי לגיטימי. זו הדרך היחידה, ככל הנראה גם בתיק זה, ללמד בעלים כוחניים מהן זכויותיהן של נשים אשר היו עזר כנגדם במשך שנים ושותפות מלאות גם להצלחות. בית המשפט יאמר את דברו, ואני אדאג לכך. זה תפקידי, ומרשתי ראויה לייצוג הטוב ביותר. כולי תקווה כי מר ג׳רסי ופרקליטיו ינהגו כמוני וישמרו על פרטיות הלקוחות".

אביבה תבורי, הכל בגלל האהבה?
“זה לא ענייני".

אביבה תבורי (צילום: נדב הולצמן)
אביבה תבורי (צילום: נדב הולצמן)

> עדן הראל לא רק חזרה בתשובה, עכשיו היא גם מעבירה שיעורים בהתחזקות.

הרבנית? עדן הראל, עודד מנשה (צילום: רפי דלויה)
הרבנית? עדן הראל, עודד מנשה (צילום: רפי דלויה)

>מקורבים ללשכת ראש הממשלה עדיין המומים מהתפרצות של ידיד המשפחה שמעון ריקלין, בנסיעה חזרה מוושינגטון. מספרים שברגע שהתברר ש"תוכנית המאה" חטפה ברקס והחלת הריבונות הושהתה, התפרץ ריקלין: “ביבי גמר את הקריירה. אנחנו נפיל אותו. אם הוא לא יחיל ריבונות ביהודה ושומרון, הוא לא יהיה ראש ממשלה״.

ריקלין, תרגיע אותי.
“לא אמרתי שנפיל אותו, ולא אמרתי שהוא לא יהיה ראש ממשלה. אמרתי שנדאג שזה אכן ייצא לפועל ובזה אני עוסק. מדובר בהזדמנות היסטורית כפי שראש הממשלה עצמו אמר. יחסיי עם ראש הממשלה מצוינים. תודה על הדאגה״.

> אחרי שנפתחה בקול תרועה רמה לפני שנתיים, עם הבטחות למאה סניפים ברחבי הארץ, ליאורה מזילה דמעה - השף מאיר אדוני ורשת “דוניא" נפרדים.

אדוני, נפרדתם כידידים?
“לא קרה כלום. תם ההסכם, והחלטנו לא לחדש. אני עמוס בעשרות פרויקטים חדשים וישנים בארץ ובעולם".

מאיר אדוני  (צילום: אמיר מנחם)
מאיר אדוני (צילום: אמיר מנחם)

> רגע לפני שהתייצבה בבקו"ם, התרעננה נועה קירל, יחד עם יהונתן מרגי, צביקה פיק ועוד משתתפי ה־Play פסטיגל שהתקיים בבאר שבע, באירוע גיבוש במתחם הסינמה סיטי פלוס ארוחה בפאב הפטריק׳ס שערך לכבודם משה אדרי, מבעלי הסינמה סיטי וסרטי יונייטד קינג.

נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: ארן חן צלמים)
נועה קירל, יהונתן מרגי (צילום: ארן חן צלמים)

> ביום שנחתה מאושוויץ, המעושרת לאה שנירר, הגיעה באותו יום למרכז פנורמה לספר בהרצאה כנה על חייה ועל אופטימיות והשראה בפני הקהל החיפאי והבית ממנו הגיעה. רגע לפני ההרצאה היא ישבה לשיחה מלב ללב עם אשת יחסי הציבור לימור כרסנטי שבטעות שפכה עליה קפה על הקולקציה החדשה. אלא ששנירר לא התרגשה. לפני שעזבה את חיפה הזמינה את חברות ילדותה לקפה ורגע לפני שעזבה שילמה על כולן.

לאה שנירר (צילום: אווה שבתאי)
לאה שנירר (צילום: אווה שבתאי)