אחרי שסרטון העירום של פאני בוזגלו, גרושתו של אוהד ואם ארבעת ילדיו, דלף לרשת והפך לויראלי, הגיב הבעל לשעבר בספורטיביות ג׳נטלמנית. פאני עצמה אמרה שהסרטון נשלח בטעות ונמחק מיד וגם הגישה תלונה במשטרה נגד המפיצים. אבל את ליאורה מעניין הרבה יותר כיצד הגיב הראיס של המשפחה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

פאני בוזגלו (צילום: אינסטגרם)
פאני בוזגלו (צילום: אינסטגרם)

יעקב בוזגלו, מה אתה אומר על הסרטון של כלתך לשעבר, יצא לך לראות אותו?
“יש לי להגיד כמה דברים. מדובר בבחורה מאוד מקסימה, אמא למופת. אני לא ראיתי שום סרטון, אמרו לי אנשים, סליחה על הביטוי, רעים, שכל מה שמעניין אותם זה צהוב. אני מאמין לכל מילה של פאני, כי הייתה לי שיחה איתה והיא אמרה שזה קרה בשוגג והיא מאוד מתביישת במה שקרה. אני לא חושב שאדם כזה או אחר שעושה טעות צריך לצלוב אותו בכיכר המדינה".

התכוונת לכיכר העיר?
“באיזו כיכר שאת רוצה. אני רוצה מפה דווקא לחזק את ידיה ולומר לה שכולנו אוהבים אותה ואנחנו איתה באש ובמים בכל מצב".

יעקב בוזגלו (צילום: ערן לוף)
יעקב בוזגלו (צילום: ערן לוף)

> בשבוע שעבר פרסמה ליאורה שארז אלוביץ׳, שבעבר לקח את שרון מיואב שוורד, נפרד מבת זוגו הנוכחית, שירלי גליק, והם משוחחים עכשיו בשני קווי בזק נפרדים. עכשיו ליאורה תוהה אם גליק ואלוביץ׳ הפרידו כוחות בשל פנייתו כביכול לצלע שלישית, אשת יחסי הציבור יוספה ברק. אלוביץ׳ הזמין את ברק לארוחת צהריים בביתו ובעודו בודק עמה את התפריט, ניסה לוודא עמה, לטענתה, אם תהיה מוכנה להשתתף עמו בפעילויות נוספות.

יוספה, זו ליאורה על הקו.
“שירלי גליק היא אישה יקרה. באותה עת לא ידעתי על הזוגיות עם ארז. ברגע בו נודע לי, מיהרתי לעדכן אותה. כך הייתי רוצה גם שינהגו בי".

גליק, מה תגידי?
“מבקשת לא להיות חלק מהאייטם הזה".

אלוביץ׳ סירב להגיב.

ארז אלוביץ' עם האקסית שרון איילון (צילום: אמיר מאירי)
ארז אלוביץ' עם האקסית שרון איילון (צילום: אמיר מאירי)