מצעד השטיח האדום של טקס האוסקר ה-92 שנערך אתמול (ראשון) בלילה לא גרם לצרחות של התרגשות, ובצער רב אפשר להכריז עליו כאחד הטקסים המשמימים אבר. מלבד כמה מתלבשים מצטיינים שהצליחו להציל את הערב בלוקים על-זמניים, נרשמה בעיקר אכזבה גדולה בכל מה שקשור לאופנה ויצירתיות. הדבר היחיד שהציל את הערב היה נאום הזכייה של בראד פיט, יקיר TMI, שלקח את פסלון האוסקר בפעם הראשונה בחייו.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

נדמה כי כוכבי הוליווד התאמצו בכל הכוח לא לצאת מהקופסה, דווקא בטקס הכי גדול ונוצץ של השנה, ואם בשנים האחרונות לפחות נרשמה מגמה שבה הסטארים מוותרים מראש על התענוג של לזכות בפסלון ופשוט לובשים אותו, אז השנה הם פשוט ויתרו מראש. גזרות ישנות שנראו כבר בעבר, צבעים מעייפים ולא מרעננים וביזאריות רק לשם הביזאריות - לכל הטוב הזה זכינו מהכוכבות הגדולות ביותר, ביניהן גל גדות, מרגו רובי, ברי לרסון, סנדרה או, סירשה רונאן, בילי אייליש ועוד.

המתלבשות המצטיינות, שכנראה הצליחו להבין מה קורה בתצוגות האופנה של המעצבים הנחשבים, הביאו אותה ביציאה ברורה של מינימליזם ומונוכרומטיות. כוכבות הוליווד, תלמדו - אנחנו צריכים בעולם הזה יותר מהקווים הנקיים כמו בשמלה של רנה זלווגר, מהצבעים הגלקטיים והאמיצים כמו בשמלה של ג'אנל מונה וסקסיות מאופקת כמו בשמלה של סקרלט ג'והנסון. אז מה דעתכם, אש או טראש?