לא משנה מה אתם חושבים על דונלד טראמפ, קשה מאוד לא להבחין באשתו, מלאניה, שממשיכה לעורר את סקרנותה של התקשורת. הגברת הראשונה, שהתחילה את דרכה כדוגמנית קטלוגים בסלובניה, נראית בגיל 49 בשיאה ונדמה כי היא רק הולכת ומשתבחת עם השנים. מסתבר שלא מעט אנשים מתעניינים לא רק בבחירות האופנתיות שלה, אלא בשאלה איך הדוגמנית לשעבר מצליחה עדיין להיראות במיטבה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בומבשל. מלאניה טראמפ בניינטיז (צילום: Diane Freed  Getty Images)
בומבשל. מלאניה טראמפ בניינטיז (צילום: Diane Freed Getty Images)

הרבה נוטים לחשוב שהגברת הראשונה עברה תחת סכין המנתחים כדי לשמור על המראה הצעיר והרענן שלה, בעיקר בגלל הטיפוח האובססיבי של בעלה עם השיזוף המוגזם, אבל האם היא באמת שיפצה את עצמה או שפשוט יש לה גנים טובים? תשפטו בעצמכם.

תמונות של מלאניה הצעירה, אז עוד לא בת 18, צולמו בתקופה שבה התחילה את קריירת הדוגמנות וחלמה להצליח בגדול. ובכל זאת, קצת קשה לזהות שזו היא. הילדה הזו בתמונות כמעט ולא דומה לאישה שהיא הפכה להיות. מתווי הפנים ועד גוון העור, נראה כי הכל השתנה בצורה די משמעותית ויצר את המראה שרובנו מכירים היום.

אז נקראה מלניג'ה קאנווס (צילום: רויטרס)
אז נקראה מלניג'ה קאנווס (צילום: רויטרס)

דוגמנית קטלוגים בתחילת דרכה (צילום: רויטרס)
דוגמנית קטלוגים בתחילת דרכה (צילום: רויטרס)

מיד כשהתחילה לצאת עם מי שיהיה בעלה ונשיא ארה"ב, משכה מלאניה את עיניהם הבוחנות של מומחי היופי, שהגדירו את מבטה החודר כמבט של מישהי שתמיד נמצאת שניה לפני אפצ'י. בתמונות שהתפרסמו לאורך השנים, נראו העיניים של הדוגמנית גדולות מהרגיל ופניה משורטטות מתמיד, מה שגרם לאותם "מומחים" להמשיך לעסוק בשאלה איזה טיפולים עברה.

מלאניה ודונלד טראמפ (צילום: MATT CAMPBELL  Getty Images)
מלאניה ודונלד טראמפ (צילום: MATT CAMPBELL Getty Images)

לבריאות! מלאניה ודונלד טראמפ (צילום:  Spencer Platt  Getty Images)
לבריאות! מלאניה ודונלד טראמפ (צילום: Spencer Platt Getty Images)

בעוד שמלניה טוענת בעקשנות כי לא עברה שום ניתוח פלסטי וכי פניה טבעיים, הראיות לפניכם. אף אחד לא באמת נראה כמו פסלון שעווה רק בזכות כוחות הטבע, נדיבים ככל שיהיו. זה פשוט לא קורה. כמו שכבר נאמר, במהלך השנים היו השערות כי היא עברה מספר ניתוחי אף, בוטוקס, מילוי שפתיים ולחיים והגדלת חזה. זו ממש לא בושה, אז מדוע לא פשוט להודות בזה? כך או כך, מלניה טראמפ נראית מעולה ויש לה במה להתגאות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Mr Jag Chana (@mrjagchana) on