מרגש עד דמעות: ג'סטין ביבר משתף במסע נפשי של יציאה מדיכאון ולומד מטעויות העבר. בראיון שנתן לאפל מיוזיק כחלק ממסע הקידום של אלבומו החדש "Changes", נשאל ביבר על מערכת היחסים שלו עם הפופ-סטארית העולה, בילי אייליש, שכבר הודתה לא פעם בהערצתה לזמר. נדמה כי הכוכב רואה את עצמו בכוכבת הצעירה ומנסה לגונן עליה בכל מחיר מלעבור את אותו סוג של גיהינום שהוא עבר בתור כוכב צעיר. 

ג'סטין ביבר (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)
ג'סטין ביבר (צילום: Jon Kopaloff/Getty images)

ביבר ששיתף לאחרונה על הדיכאון והחרדות שחווה בתור כוכב שגדל והתבגר בתעשיית המוזיקה, סיפר עם דמעות בעיניים על החוויות הקשות שהיו לו, ועל כך שהוא מרגיש מחויבות לגונן על אייליש, במיוחד אחרי מה שהוא עבר. "זה היה כל כך קשה בשבילי, להיות צעיר כל כך בתעשיית המוזיקה. כולם אומרים לך שהם אוהבים אותך, אבל ברגע אחד מפנים לך את גבם".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Justin Bieber (@justinbieber) on

"אני רוצה לשמש דוגמא טובה. אני רק רוצה להגן עליה ולא רוצה שהיא תעבור את הדברים שאני עברתי. אני אתן לה לעשות את שלה ואם היא אי פעם תצטרך אותי, אני מתכנן להיות שם בשבילה", סיפר ביבר בהתרגשות.

כצפוי, הראיון המרגש עשה רעש ברשת והביא להמון קולות תמיכה שעלו ברשתות החברתיות של הזמר. בנוסף לכל התגובות החמות שקיבל, הראיון תפס גם את תשומת ליבה של אייליש, שפרסמה בחשבון האינסטגרם שלה פוסט מרגש במיוחד עם מסר עוצמתי לביבר, בו היא שיתפה קטע מהראיון, יחד עם תמונות שלה בגיל צעיר יותר שמוכיחות כי הייתה "בליברית" אמיתית. כמו שזה נראה, האהבה בין השניים הדדית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by BILLIE EILISH (@billieeilish) on

אייליש בת ה-18, שנכנסה לחיינו במהרה ומוכיחה שהיא פה כדי להישאר, הספיקה כבר לשבור שיאים כשהייתה האישה הראשונה לזכות בכל הקטגוריות החשובות של טקס פרסי הגראמי האחרון וכשנבחרה לזמרת הצעירה ביותר לשיר את שיר הנושא של הסרט החדש של ג'יימס בונד, "לא זמן למות".

בילי אייליש בטקס פרסי הגראמי 2020 (צילום:  FREDERIC J. BROWN  Getty Images)
בילי אייליש בטקס פרסי הגראמי 2020 (צילום: FREDERIC J. BROWN Getty Images)