שבוע ימים חלפו מאז הפכה כוכבת הילדים מיכל הקטנה לאמא בפעם החמישית בחייה, כשנולדה בתה אלי ויצמן. מאז הספיקו ההורים הנרגשים מיכל ובעלה ניר ויצמן להשתחרר מבית החולים איכילוב ולשוב לביתם כמשפחה מורחבת בת שבע נפשות. אלא שבמקום לשמוח לרגל הגעתה לעולם של הנסיכה הקטנה, יש מי שמצליח לגרום לקטנה עצב וזעם בתקופה המאושרת בחייה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

לחיי האהבה - בילוי ראשון כהורים לחמישה!!! ❤️

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on

כוכבת הילדים שהייתה במרכזה של שערוריית הצמה שלא נגזרה, מוצאת את עצמה זוכה בתכיפות לתגובות קשות ברשתות על סגנון חייה, על הסטטוס הכלכלי שלה ושל בני משפחתה, ועל התמונות שהיא בוחרת לעלות ברשתות, מה שגרם לה להגיב בפוסט ארוך וזועם לכל המשמיצים: "שוב אני צריכה להתמודד עם שצף ההשמצות והדעות הפרימיטיביות ברשתות החברתיות והאמת, שאין בי סבלנות לזה יותר. אמנם אני דמות ציבורית אבל מאז ומתמיד כוונותיי צנועות ואנושיות, רק לחיות את חיי, בכבוד".

"כל שבניתי הוא שלי, תוצאה של עבודה קשה ביזע ועשר אצבעות ואני ממש לא מתכוונת להתנצל על זה! מצער אותי לגלות כל פעם מחדש כמה קשה לאנשים לקבל את היותי אישה, חזקה, שעושה מה שמרגיש לה, נמאס לי מאלו שמנסים לגרום לי להרגיש רע עם דרך החיים שלי, עם הבחירות שלי רק כי יש להם קצת אומץ וכוח מאחורי מסך ומקלדת ואין סיכוי שאשתוק לזה יותר".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on

"כאישה בעולם המטורף הזה, זה גם ככה לא פשוט, לא פשוט לקבל עבודה, לא פשוט להתפרנס בכבוד, אני עובדת בכל יום בשביל זה, בשביל כולנו הנשים שכבר שנים רוצות לעורר פה שינוי. בשביל אותן נשים שנלחמות כל יום בשביל לצאת מן הצל אל האור מהמקום החשוך הזה שהחברה כלאה אותנו, להישאר בבית, במטבח, לקרצף מרצפות ולתלות כביסות. לא לכל אחת זה מתאים ויש הרבה נשים שיש להן חלומות אחרים וזה מצוין. אחרי כל זה, הכי כואב לי לקבל הודעות ותגובות השמצה מנשים וחברות אבל יש בי עוד תקווה וכוח להמשיך ולנסות לשנות, תניחו לי לחיות את חיי בשקט, בלי הציניקניות שלכם ובלי הדעות המיותרות שלכם, ואם מפריע לכם לראות אותי בפריים, אתם מוזמנים באהבה להפסיק לעקוב".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on

"אני אמשיך בכל יום מחדש לעשות כל מה שבא לי לעשות, אני ילדה גדולה, יודעת בדיוק מה טוב לי ולא צריכה שתדאגו לי.
ברוך השם אני אמא לחמישה ילדים טהורים, ואישה חזקה לבעל מדהים ואני ממש לא מתכוונת להתנצל על זה. יש כל כך הרבה דברים אחרים בעולם להתעסק בהם מלבד מה מיכל הקטנה עושה אחרי לידה, מה היא שותה, אוכלת או לובשת אני אמשיך לפרסם כל מה שנראה לי לנכון ובאמת מבקשת שתרדו לי מהוריד. מאחלת לכולנו שיום יבוא, נשים בחברה לעולם לא תצטרכנה לחשוב מה חושבים עליהן ויעשו אך ורק מה שבא להן".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל הקטנה (@michalhaktana) on