נועה קירל ועדי ביטי נמצאות בימים אלה בטירונות ב"מחנה 80" ובסוף השבוע האחרון השתחררה ביטי לביתה ובחרה לבלות את זמנה הפנוי עם בן זוגה דין גמר. הבוקר (ראשון) שוב פקדה את צריפין להמשך השבוע השני של טירונות. בינתיים, הצטרפה עוד דוגמנית ידועה לשרותי צה"ל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רומי אברג'יל בת ה-18, דוגמנית טרנסג'נדרית שהצטרפה לשורות צה"ל בחמישי האחרון וצפויה לשרת ברשתות המדיה של צה"ל. כזכור בספטמבר אשתקד, בצעד יוצא דופן, הוחלט בצה"ל להכריז על גיוס טרנסג'נדרים הזוכים להקלות בנוגע למגדר ולזהות שלהם. אברג'יל היא הטרנסגנדרית המפורסמת הראשונה שהתגייסה כאישה לצה"ל ובחרה לעלות הלילה לרשתות תמונה שלה במדי חיילת לצד פוסט מרגש.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Romy Abergel (@romyabergel) on

"חיילת מן המניין. גאווה בשבילי לתרום למדינה ולשרת כמו כל חיילת אחרת, ותודה לצה"ל שנותן אפשרות מורחבת לגיוס טרנסג'נדרים ככלל האוכלוסייה. אני מאושרת שבשנת 2020 אנחנו מתקדמים עוד צעד ועוד צעד למען קבלה והכלה של הקהילה שלי באופן שווה בחברה הישראלית, כשבארה"ב אסור לגייס טרנסג'נדרים ובמדינות אחרות יש עונש מוות ומאסר עולם, שלא נדבר על רדיפה ותחושת פחד ואימה. זה מדהים שפה בישראל יש לי הזדמנות להיות כמו כולם ועוד לשרת בצה"ל. התמונה הזאת הוכחה שהכל אפשרי אם אתם רק רוצים". 

רומי אברג'יל חיילת (צילום: אינסטגרם)
רומי אברג'יל חיילת (צילום: אינסטגרם)

מרגש (צילום: אינסטגרם)
מרגש (צילום: אינסטגרם)