בעוד ענף התיירות בעולם סופג פגיעה קשה ואיטליה מככבת בשבוע האחרון במקום השלישי ברשימת המדינות עם מוקד התפרצות מדאיג של נגיף הקורונה, יש מי שלא חושש מהנגיף ומחליט להפוך את זה לבדיחה אחת גדולה, לא כזאת מצחיקה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

המנחה קורין גדעון החליטה לא לבטל את החופשה המתוכננת שלה עם אמה ברומא ויצאה לנופש בארץ המגף. כידוע בימים האחרונים חל זינוק בכמות הנדבקים באיטליה עם 217 חולים בנגיף, 25 במצב קריטי ושבעה הרוגים, מה שהוביל לסגר של 11 ערים במדינה האירופאית והיום (שני) משרד הבריאות בישראל הוציא אזהרת מסע גם למעוניינים בחופשה באיטליה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

החופש שלפני הבידוד

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

את גדעון זה לא בדיוק מדאיג והיא יצאה לחופשה של אם ובת, הכוללת ביקורים באתרים הומי אדם ואכילה של גבינות כמהין משובחות. המנחה האהובה גם לוקחת בחשבון את ההנחיות החדשות של משרד הבריאות, לפיהם מי ששב מאיטליה ומראה תסמינים של המחלה, ייאלץ להיבדק ולשהות בבידוד במשך 14 יום. 

קורין גדעון מתבדחת על נגיף הקורונה (צילום: אינסטגרם)

היינו מצפים לראות את גדעון שלא חוששת מסתובבת בשדה התעופה או באתרים מתוירים והומי אדם באיטליה כשהיא עם מסכת הגנה, אבל המנחה שרצתה להקליל את הבהלה והפאניקה העלתה ברשתות החברתיות סרטונים שלה כמו במזרקת המשאלות ברומא, מתבדחת על הנגיף, כשהיא ללא שום אמצעי הגנה. 

כשפנינו לגדעון לבדוק האם היא לא חוששת להביא את נגיף הקורונה לארץ  - היא סירבה להגיב. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on