למי שתהה מה קורה עם כוכבת הסטורי, אביבית בר זוהר, שנמצאת כידוע בבידוד 14 יום בעקבות החופשה שלה בתאילנד, ולצערה הרב לא תוכל להגיע לחגיגות החינה של דניאל גרינברג ואייל גולן שתערך בסופ"ש הקרוב, החליטה כי לא תצא היום לממש את זכותה הדמוקרטית להצביע עבור הבחירה שלה במפלגת מחל, מהסיבה שהיא מפחדת להידבק מהקורונה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בר זוהר שנמצאת בבידוד, אמורה להגיע על פי הוראות משרד הבריאות לקלפי ייעודית לנמצאים בבידוד ברכב פרטי ללא לליווי, אך היות שאין לה רכב פרטי ואין קלפי ייעודית ברחובות, העיר בה שוהה בר זוהר בבידוד, החליטה האישה והתוספות  לוותר על זכות ההצבעה.

אביבית בר זוהר במסר נוקב (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר במסר נוקב (צילום: אינסטגרם)

לטענתה, כל מי שמגיע להצביע בקלפיות ייעודיות זה אנשים שנמצאים בבידוד אחרי שנפשו באתרים מסוכנים כמו איטליה. "למה שאני אקח את הסיכון ואגיע לכור היתוך של אמא של הקורונה? אני לא מוכנה ואני נשארת בבית, אבל פה אתם נכנסים לתמונה. כל מי שרוצה שביבי יישאר בשלטון תלכו להצביע בשבילי", מסרה בר זוהר בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה.

בנתיים, מנצלת הפרשנית לעניינים פוליטיים בסטורי את ימי הבידוד בהכרזת התובנות שלה בנוגע לבחירות וקוראת לכולם להצביע לבינימין נתניהו במקומה. "תגידו לי כמה אפשר, פעם אחר פעם עוד פעם בחירות ועוד פעם בחירות וכמה מיליארדים הולכים בשביל להשתמש בכסף הזה לאנשים שבאמת זקוקים לכסף הזה. פעם אחר פעם אנחנו בבחירות ולמה? כי אתם לא יוצאים מהבית שלכם להצביע. אתם חייבים להבין מה עומד פה על הכף. יש פה מדינה ימנית עם ביבי נתניהו או מדינה שמאלנית עם אחמד טיבי והרשימה המשותפת. אני מתחננת פה מהבידוד לכל מי שלא הצביע לצאת, ולכל מי שאמר גם ככה ביבי יזכה, הכל טוב, לא, הוא לא יזכה אם אנחנו לא נקום ונתעורר אני עם דמעות בעיניים, תקומו ותצביעו".

אביבית בר זוהר בסטורי מתאילנד (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר בסטורי מתאילנד (צילום: אינסטגרם)