עולם כמנהגו נוהג ואביבית בר זוהר לא מתביישת לשתף בחשבון האינסטגרם שלה את דעתה על הא ודא. במקרה הזה, מדובר בדעה מוצקה בהחלט על מי שהסעיר את הרשת ביממה האחרונה, מתמודד האח הגדול ניר אבישי כהן. גולשים רבים העלו את זעמם על כתב והגיבו כנגד כהן, דובר ארגון "שוברים שתיקה" לשעבר, אחרי שבפרק ששודר אתמול (רביעי) נתפס כסכסכן של הבית כשניסה לעורר ריבים בין הדיירים, ביניהם אסיף אלקיים וליאור דואק. בר זוהר, שחושפת בכל הזדמנות את עמדתה הפוליטית, לא נשארה חייבת והחליטה להעמיד דברים במקומם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by האח הגדול (@bigbrotherisrael) on

להזכירכם, בר זוהר נמצאת בבידוד כבר מספר ימים אחרי שחזרה מחופשה מפנקת בתאילנד וככל הנראה, למתמודדת האח הגדול לשעבר יש המון זמן פנוי בבית, אחרי שלא פספסה את רכבת התגובות ובחרה להגיב בחריפות על פוסט שפורסם בעמוד האינסטגרם של "ישראל בידור".

"בושה שנותנים לאדם שמבזה את צה״ל במה תקשורתית במדינה אחרת הוא היה נכנס לכלא אבל אצלנו הוא כוכב ריאליטי לך תבין את העולם .... אני באמת מנסה להבין מי אלו האנשים שמסמסים לו ומשאירים אותו בבית? שוברים שתיקה הינו גוף שמבזה את צה"ל ומציג אותנו לעולם כארגון פשיעה שעושה עוול לחסרי ישע", כתבה בתגובה לפוסט.

אביבית בר זוהר מגיבה בחריפות על הפוסט ב'ישראל בידור' (צילום: אינסטגרם)
אביבית בר זוהר מגיבה בחריפות על הפוסט ב'ישראל בידור' (צילום: אינסטגרם)