מסיבת החתונה של אייל גולן ודניאל גרינברג שהייתה אמורה להתקיים היום (חמישי) לא תישכח בקרוב, ולא בגלל שמדובר באחד הזמרים המפורסמים במדינה ובבת זוגו השלישית במספר. נדמה כי אחת החתונות הכי מתוקשרות בביצה המקומית תשאיר את חותמה על עולם הבידור (למרות שהחגיגה האמיתית תאלץ להידחות), ומהרבה סיבות. הזמר בן ה-48 וכוכבת הריאליטי בת ה-25 אמנם יוצאים יחד תקופה יחסית קצרה, אבל הספיקו לייצר כותרות בקצב כל כך מסחרר שקשה היה לעקוב אחר ההתפתחויות. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אז מאיפה נתחיל? קודם כל ולפני הכל, הצעת הנישואים. השניים התארסו בצורה מפתיעה למדי, כשאייל הציע לדניאל נישואים במסעדת בשרים בקפריסין, בצורה אינטימית משחשבנו ובאווירה פחות נוצצת משדמיינו. למעשה, הארוסה הטרייה סיפרה שהיא ציפתה למהלך, ואפילו בחרה טבעת מבעוד מועד. לא הרבה זמן אחר כך, בחרו הזוג המאוהב במפיקת (ומפקדת) האירועים, אירית רחמים, שתהיה אמונה על הרמת אירוע חתונה מפואר בנושא (הלא מובן, יש לציין) "לונדון" עם כ-1,200 מוזמנים במלון "דיוויד אינטרקונטיננטל" בתל אביב.

דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אינסטגרם)
דניאל גרינברג, אייל גולן (צילום: אינסטגרם)

עוד לא הספקנו לאשר הגעה לאירוע, וכבר דניאל יצאה בהכרזה מפתיעה שהיא בהריון ראשון ותביא לעולם את הצאצא הרביעי למשפחת גולן. במקביל לכל הסיפור, אייל גולן ממשיך להחריף את היחסים עם חברים לשעבר, כמו אופירה אסייג ובני פרץ, אבל מתאושש מהר ומחליט לצאת בפרס ניחומים לאלה שלא הוזמנו - סרטון לייב מהחופה שיעלה למנויים בחשבון היוטיוב שלו, שם יחשוף את השיר החדש שלו שנכתב לכלתו הטרייה.

רצה הגורל ונגיף הקורונה מיהר להרוס את חגיגות השמחה וההתרגשות. דניאל ואייל העבירו את השבוע האחרון בחוסר וודאות לגבי קיום האירוע, בין היתר בעקבות הנחיות משרד הבריאות שהעמידו את גולן בשאלה האם עליו להיכנס לבידוד לאחר שחזר ממסיבת הרווקים בסוצ'י. אתמול (חמישי) הכריז ראש הממשלה על איסור חדש על קיום אירועים מעל 100 איש, והזוג יצא בהודעה דרמטית על ביטול האירוע וקיום חופה מצומצמת בלבד, לא לפני שדניאל "רמזה" על מין העובר שנושאת בבטנה בהקשר של קיום אירוע אחר.

אירוע החתונה הלא שגרתי של דניאל ואייל, שלמרות שלא יצא לפועל - לא ישכח מהר, גרם לנו לפשפש במגירות ארכיון הרכילות ולהביא לפניכם את כל חתונות הסלבס הבלתי נשכחות והלא שגרתיות שידעה הביצה המקומית.

יהודה לוי ושלומית מלכה

מעבר לעובדה שמדובר באחד הזוגות היפים בתעשייה, השחקן בן ה-40 והדוגמנית בת ה-26 הם גם אנשים שאוהבים לבלות ולחגוג. עד כדי כך, שהם היו צריכים שלושה ימים שלמים של חגיגות בשביל למצות את החוויה הזאת שנקראת חתונה. לפסטיבל  שנערך במשך סוף שבוע שלם בשטח מדברי בערבה ולא היה מבייש אף "ברנינג מן", הגיעו לא מעט חברים מהארץ ומהעולם שבאו לחגוג אהבה עם הזוג החמוד ולהרים מסיבה שהרעידה את הברנז'ה.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Shlomit Malka Levi (@shlomitmalka) on

אסי עזר ואלברט אסקולה

אסי עזר הוא אחד הדברים הטובים שקרו לתעשיית הבידור הישראלית, אבל מה שאפילו משדרג אותו עוד יותר היא הזוגיות המסוקסת והמרגשת עם בעלו, אלברט אסקולה. לפני כארבע שנים בני הזוג ריגשו עד דמעות מדינה שלמה, לאחר שנישאו בברצלונה בחתונה גאה ואמוציונלית. את ההכנות לאירוע החתונה תיעד עזר לסרט דוקו ששודר ב"קשת 12", שם חשף את הקושי בלהיות הומוסקסואל שרוצה להישאר קרוב לדת. מה שהוסיף לכל האירוע להיות בלתי נשכח, היו 3 שושבינות קסומות - רותם סלע, מיה דגן ויעל גולדמן פפר - שליוו את אסי ואלברט בצחוק ובכי.

אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אינסטגרם)
אסי עזר, אלברט אסקולה (צילום: אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by מיכל צפיר - מאמנת לחיים בריאים (@michaltsafir) on

קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו

הדוגמנית הישראלית קורל סימנוביץ' הצליחה להישאר במשך תקופה ארוכה מתחת לרדאר של מדורי הרכילות, אלא שזוגיות עם כוכב הכדורגל סרג'יו רוברטו, הוא לא דבר שאפשר לעבור עליו בשתיקה. השניים נישאו לפני כשנתיים באירוע נוצץ ב"חוות רונית", למרות כל מיני הפצרות של ארגונים קיצוניים כאלה ואחרים שקראו לביטול החתונה. קורל וסרג'י חגגו כפול עם מסיבת טרום-חתונה מטורפת, אבל זו לא הסיבה העיקרית לכך שמדובר באירוע בלתי נשכח, אלא בזכות העובדה שהחתונה הביאה לארץ את כוכבי הכדורגל של אחת מהקבוצות המובילות בעולם - ברצלונה. אם לא על המגרש, אז לפחות בשמחות.

קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו (צילום: people photography)
קורל סימנוביץ' וסרג'יו רוברטו (צילום: people photography)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by FC Barcelona WAGs (@wagsfcbarcelona) on

ליהיא גרינר ויוסי צברי

החתונה הזאת לאו דווקא זכורה בגלל הזוג שנישא בה, אלא בגלל הסכסוך שהוצת בין שתי בוגרות בית "האח גדול" והצ'ילבות (לשעבר) ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר. אביבית, שלא נרגעת מהמצלמות, ניצלה את העובדה שהוזמנה לחתונה המתוקשרת של ליהיא ובן זוגה יוסי צברי שנערכה בשנת 2012, והחליטה להציג בפני העולם והצלמים את בן זוגה החדש. אלא שדיווה כמו ליהיא לא הייתה מוכנה לעבור על זה בשתיקה, ועשתה לאביבית סצנות של בריידזילה כשביקשה ממנה לעזוב את המקום, גם מהסיבה שלא הוזמנה לחופה, אלא רק למסיבה המאוחרת. הסיפור אמנם המשיך לריב חתולות ריאליטי מתוקשר, אבל הסתיים (בשעה טובה) בפרסומת אחת משותפת. לעשות מהלימונים לימונדה, לא?

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Lihi Griner Tzabar (@lihisunshine) on

ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר בקמפיין המשותף (צילום: איזי לייף דיאטה)
ליהיא גרינר ואביבית בר זוהר בקמפיין המשותף (צילום: איזי לייף דיאטה)

נינט טייב ויוסי מזרחי

שנייה וחצי לפני שהחליטו לעזוב את ארץ הקודש לטובת מועדוני הרוק של לוס אנגל'ס, התחתנו הזמרת נינט טייב והמוזיקאי יוסי מזרחי באחת החתונות הכי מדוברות בעולם הבידור, בין היתר בזכות הבחירה המוזרה של נינט במה שהיה אמור להיות שמלת כלה, אבל נראה כמו תחפושת של שושי זוהר. גם בעלה לא הבריק בבחירה, ולבש חליפה שניכר כי לא הושקעה בה מחשבה, או שדווקא יותר מידי מחשבה? בכל אופן, מופע האימים של בגדי החתן-כלה לא הצליחו להאפיל על הזוהר והאושר של השניים, אבל בהחלט גרמו לחתונה שלהם להיות בלתי נשכחת.

נינט טייב ויוסי מזרחי בחתונתם (צילום: אבשלום ששוני)
נינט טייב ויוסי מזרחי בחתונתם (צילום: אבשלום ששוני)

נוטשים אותנו לטובת ארץ החלומות (צילום: ניר פקין)
נוטשים אותנו לטובת ארץ החלומות (צילום: ניר פקין)

קורין גדעון וחילי סורוצקין

על החתונה של קורין גדעון שמענו די הרבה, לא רק בגלל שמדובר באחת מהמגישות המבוקשות בשנים האחרונות ובבן זוגה חילי סורוצקין, בן למשפחה מוכרת בבני ברק, אלא גם בזכות הסרט הדרמטי שתיעד את החתונה החרדית של הזוג. כאמור, קורין נישאה לבחור חרדי בחתונה שנערכה במתחם אירועים בכפר חב"ד בהפרדה חלקית בין גברים לנשים עם ריקודים חסידיים שהפתיעו את האורחים. על במת החופה, קורין נשאה נאום חוצב להבות והבטיחה להיות נושאת הלפיד של איחוד החרדים והחילונים. אין ספק שזו חתונה שתיזכר לעוד שנים רבות, בעיקר בגלל העובדה שקורין לא מפסיקה לדבר עליה.

קורין גדעון וחילי סורוצקין בחתונתם (צילום: פזי אברמוביץ')
קורין גדעון וחילי סורוצקין בחתונתם (צילום: פזי אברמוביץ')

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Corrina Gideon (@corringideon) on

אנה ארונוב ואייל אלגבי

סיפור האהבה של אנה ארונוב ואייל אלגבי נרקם על גבי מסכי הטלוויזיה, כשהרקדנית והשחקנית יצאה לחפש אהבה בתכנית "לאהוב את אנה" ששודרה ב"קשת 12", ומצאה לה חתן. למרות כל ההצהרות של אנה על התנגדות למוסד הנישואים, היא לא יכלה לסרב להצעת הנישואים של אלגבי ולא הרבה זמן אחר כך השניים החליטו להינשא בחתונה סודית. ככל הנראה, סרט דוקו שמתעד את תהליך החתונה ומשודר בפריים טיים הוא דבר הכרחי לכל כלה בימינו, ובני הזוג החליטו שחוץ מהמצלמות, אף אחד אחר לא יקח חלק בחגיגות האהבה שלהם, אפילו לא בני המשפחה. אבל לא לדאוג, כי כמה חודשים לאחר מכן הם נישאו שוב באירוע רשמי וחגיגי עם כל החברים הטובים מהביצה המקומית.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Anna Aronov (@aronovanna) on