גם בצל הקורונה יהודית ושימי תבורי ממשיכים להגיע לבית החולים איכילוב כדי לטפל בקארין באופן פרטי. בני הזוג מדווחים כי הטיפול יקר וגם לא קל עבור קארין, אבל מה לא עושים למען הבת האהובה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

שימי תבורי, יהודית באומן, קארין באומן (צילום: פרטי)
שימי תבורי, יהודית באומן, קארין באומן (צילום: פרטי)

> אייל גולן ודניאל גרינברג לא לבד. החתונה של מעיין אביה ושל אוראל–ינון, הבן של המשורר יוסי גיספן, הועברה מאולם גדול לבית הפרטי, הכל כמובן לאחר שרבים לא אישרו את בואם בגלל בהלת הקורונה.

גיספן, יהיה על זה שיר?
“הזוג התחתן בבית במתכונת שאושרה על ידי משרד הבריאות. 10 אנשים בסך הכל". 

יוסי גיספן (צילום: אביב חופי)
יוסי גיספן (צילום: אביב חופי)

> וביום שבו התקבלה ההודעה הדרמטית של ראש הממשלה כי אסורה התקהלות של יותר מ־100 איש, התקיימה בנס ציונה חגיגת בר המצווה של בן ברוורמן, בנו של מזכיר הממשלה, צחי ברוורמן.

ברוורמן, נתניהו לא התייעץ איתך? איך חגגתם בסוף?
“חגיגת בר המצווה של בני החלה חצי שעה לפני הודעת ראש הממשלה. בנוסף, המגבלה על כמות המשתתפים נכנסה לתוקף רק ביום למחרת. בנסיבות אחרות כמובן שהאירוע לא היה מתקיים. בתקווה שנדע ימים טובים יותר ונחזור לשגרה במהרה".

> ובאותן שעות ממש חגג היועץ האסטרטגי משה קלוגהפט בר מצווה לבנו אביב. בין המשתתפים שהגיעו ל"רמדה ריזורט" בחדרה: נפתלי בנט, גלעד ארדן, איילת שקד, שלום שלמה, צביקה ברוט, קובי אריאלי ועוד. האורחים החליקו מרפקים, שמו אלכוג׳ל ואיחלו מזל טוב.

> מתברר שלא הכל רע ומבודד בימים אלו, ובאלפיון העליון מתנהלים להם רומנים לוהטים. שירה דולר, הנכדה והיורשת של איילה זקס אברמוב, מי שהייתה אספנית אומנות שהאוסף שלה היה שווה ערך לזה של פגי גוגנהיים, שעל שמה קרוי מוזיאון גוגנהיים בוונציה, פצחה בסיפור אהבים עם אירי שחר, לשעבר מנכ"ל טויס אר אס, פישמן ועוד.
השניים אישרו את דבר הרומן אך סירבו להגיב.

> מישהו אמר מיתון? המיליארדר אייל עופר בונה בית צנוע באחד הרחובות הציוריים והיוקרתיים בהרצליה פיתוח. המתכנן: האדריכל האמריקאי דניאל ליבסקינד, שתכנן גם את המבנה החדש שהוקם על הריסות מגדלי התאומים בניו יורק. המשכן של עופר ישתרע על פני 1,500 מ״ר.

> הבמאית החרדית רמה בורשטיין התגרשה סופית מבעלה, ירון, שעובד במקצוע חיוני: מוהל.

בורשטיין, החיים זה לא תסריט?
“אין לי מה לומר, נשמה. רק בריאות".

> ח״כ מירב כהן, הנלחמת בעושק הקשישים, הצליחה להסתיר את הבטן - אבל די. היא נמצאת בחודש השמיני, עם בן בדרך אחרי שתי בנות.

> האסיר מספר אחת, אבנר הררי, שלח באמצעות עו"ד עמית שלף מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, ובו ציין שבאיראן שוחררו בעקבות הקורונה 70 אלף אסירים. הררי מצהיר במכתב על תמיכתו הבלתי מסויגת בראש הממשלה ומציע לו חלוקת מסיכות לעצורים, לאסירים ולאנשי סגל השב"ס, ריכוך עמדת התביעה בוועדות השליש והרחבת הקיצור המנהלי. ליאורה פנתה גם לנתניהו וגם לשר לביטחון הפנים, גלעד ארדן, כדי לבדוק אם הם יישמו את ההצעות, והיא תמתין בסבלנות לתגובות.

אבנר הררי בבית המשפט (צילום: חן גלילי)
אבנר הררי בבית המשפט (צילום: חן גלילי)