מורן אטיאס נבחרה כפרזנטורית של קניון הדר בירושלים לשנת 2020. אם ירצה השם, הקמפיין בכיכובה יעלה לקראת אפריל בהשקעה של חצי מיליון שקל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מורן אטיאס (צילום: אסף לוי)
מורן אטיאס (צילום: אסף לוי)

מורן אטיאס (צילום: אסף לוי)
מורן אטיאס (צילום: אסף לוי)

> אורי לייזרוביץ' הגיע לאופטיקה “כמו פעם" בתל אביב, שם נפגש עם הבעלים שי ושיר־לי גרינברג, במטרה להתאים לעצמו עדשות מגע לעיניים, והצטייד בעדשות המגע היומיות של ALCON.

אורי ליזרוביץ׳ ושי גרינברג (צילום: שירלי גרינברג)
אורי ליזרוביץ׳ ושי גרינברג (צילום: שירלי גרינברג)

> עמיר הירשברג, דנה הירשברג ומיכאל לוי, מבעלי קבוצת פיננסים לישראל, יזמו בימים אלה קמפיין, בשיתוף שדרן הרדיו דידי הררי בתוכניתו ברדיו 103FM, בנושא מחזור משכנתאות, במטרה לחסוך מבעלי המשכנתאות עלויות של עשרות אלפי שקלים בהחזרים לבנקים.

מיכאל לוי, עמיר הירשברג, דנה הירשבג, דידי הררי (צילום: מורג ביטן)
מיכאל לוי, עמיר הירשברג, דנה הירשבג, דידי הררי (צילום: מורג ביטן)

> תכשיטי JB ושופארד השיקו קולקציית קפסולה בהשראת הסרט החדש של ג׳יימס בונד 007, “לא זמן למות", שכולה תרומה למקלטים לנשים מוכות. נרתמו למשימה גם מרינה קבישר וילנה ראלף

ילנה ראלף, מרינה קבישר (צילום: רונן פדידה)
ילנה ראלף, מרינה קבישר (צילום: רונן פדידה)

> סינדי גז אלבז, אשתו הטרייה יחסית של הזמיר של ש"ס, בני אלבז, פרסמה פוסט חריף נגד בני גנץ בשל החבירה לרשימה המשותפת, ובו כתבה, בין השאר, “הלוואי שמישהו יתנגש בגנץ, איזה אסון האיש הזה". לא פשוט, גם אם היא לא גרה בארץ כבר 25 שנה. 

בני אלבז, היא לא הגזימה?
“אין לה מושג פוליטי. כאב לה מאוד והיא אמרה לי לא פעם ‘למה ככה מתנגשים בנתניהו ולא מתנגשים בגנץ שרוצה להתאחד עם אחמד טיבי ואיימן עודה. מסכנות המשפחות שאיבדו את ילדיהן במלחמות׳. אלו המילים והמשפטים של סינדי, בצורה תמימה".

העובדה שהיא לא גרה בארץ כבר המון שנים לא קצת בעייתית?
“היא אזרחית ישראלית ומחזיקה תעודת זהות ישראלית. אם היא הייתה באה לארץ ביום הבחירות היא הייתה מצביעה".

> ובינתיים, עד שיחזור לגור בארץ, פותח אלבז לטובת הקהילה מסעדה כשרה בלאס וגאס שתיקרא “ישראל בווגאס עם בני אלבז". מדובר במועדון־מסעדה שיהיה פתוח שלוש פעמים בשבוע, עבור הישראלים הצעירים.

אלבז, קצת פרטים.
“זה יהיה מקום גיבוש ישראלי. יבואו חבר׳ה זמרים, אפילו מהארץ. תהיה אווירה מאוד ישראלית".

> פרשן הספורט הססגוני משה פרימו העלה פוסט בפייסבוק שבו הוא תוקף במילים קשות, בסגנונו הייחודי, את ראש מועצת גני תקווה, ליזי דלריצ׳ה. “אל כל תושבי גני תקווה", ממען פרימו את הפוסט, “איך ישנת הלילה, ליזי? אני מאחל לך לישון כל השנה, כמו שתושבים רבים מאזור פארק התבור ישנו בלילות האחרונים. לא הייתי צריך את הלילה הזה כדי לקבוע שאת ראש המועצה הגרועה ביותר במדינה. כלום ושום דבר. ולכל אלה שייצאו עכשיו להגנתה של ליזי אני אומר, תיזהרו. כי אם לליזי יעשו פעם בדיקה פרוקטולוגית, נראה שם את כל הלשונות שלכם. יום טוב לכל התושבים, כי לילה טוב אין לנו". פרימו רק שכח לציין פרט קטן, לא משמעותי במיוחד: אשתו, אושרת פרימו, היא חברת מועצה מסיעת "כוח לשנות" האופוזיציונית.

שלום למשה פרימו. מגיע לך ציון 3 על חוסר הגילוי הנאות הזה?
״איזה גילוי נאות? כל תושבי גני תקווה יודעים שאני בעלה. חוץ מזה אשתי ואני לא מפלגה, לכל אחד מאיתנו יש דעה משלו. אני תושב כמו כל תושב. שבועיים לא ישנו בלילה. והגברת לא עשתה כלום בנידון״.

ויש התקדמות?
״כן. הייתה כאן משטרה יום אחרי הפוסט שלי וזה נפסק. משטרת קריית אונו פרסמה שנעצרו שישה אנשים בנידון".

ליזי דלריצ׳ה, ישנת טוב הלילה? מה יש לך לומר לתושב המודאג פרימו?
“אין תגובה, בריאות שלמה לכולם".

> רביעי שעבר, עוד לפני המיני־הסגר שהוטל על הארץ: הרמטכ"ל לשעבר גדי איזנקוט ודנה וייס נצפו, לא ביחד ולא על אותו שולחן, נהנים מארוחת צהריים במסעדת “טוטו". בעוד איזנקוט ישב עם איש העסקים יוסי בנקל, וייס ישבה עם מישהו שליאורה לא הצליחה לזהות.

איזנקוט, הסעודה האחרונה לפני הסערה?
“כל טוב".
דנה וייס סירבה להגיב.

> יו"ר אגודת הסטודנטים האנרגטית של המכללה האקדמית אשקלון, יפה טבג׳ה, מפגינה אומץ לב אזרחי ומגיעה בכל זאת בכל יום למכללה, כדי להרגיע בשיחות טלפון את הסטודנטים המודאגים.

יפה טבגה (צילום: יח''צ)
יפה טבגה (צילום: יח''צ)