את הדרמה שהתרחשה בין קניה ווסט, קים קרדשיאן וטיילור סוויפט קשה לשכוח ובכל זאת עברו ארבע שנים מהמקרה, אז הנה תזכורת קלה. בשירו הפרובוקטיבי של הראפר קנייה ווסט, "Famous", הוא ציין כי יש סיכוי שיום אחד יקיים יחסי מין עם הזמרת טיילור סוויפט ושהוא "עשה את הכלבה הזאת למפורסמת". 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ווסט טען כי קיבל את אישורה של סוויפט למילות השיר והזמרת מצידה טענה כי לא ידעה שהוא מתכוון לפרסם את השיר ושלא אישרה את התוכן שלו. חילופי הדברים בין השניים גרם לאשתו של ווסט, קים קרדשיאן, לעמוד על רגליה האחוריות ובראיון שנתנה למגזין GQ קראה לסוויפט שקרנית ומניפולטיבית. אאוץ'. 

הקליפ הפרובוקטיבי לשיר (צילום: צילום מסך)
הקליפ הפרובוקטיבי לשיר (צילום: צילום מסך)

מלבד הראיון הלוחמני שנתנה, קרדשיאן פרסמה הוכחה לדבריה - הקלטת שיחה של סוויפט והראפר, שם הוא שואל מה דעתה על מילות השיר והיא עונה לו שזה אפילו מחמיא לה. סוויפט ענתה בתגובה שהראפר לא השמיע לה את השיר במלואו והוא פוגעני לטעמה. ההתקפה על הזמרת הייתה כל כך מאסיבית, שהיא החליטה לקחת באותה העת הפסקה מהרשתות החברתיות. 

טיילור סוויפט (צילום: צילום מסך)
טיילור סוויפט (צילום: צילום מסך)

אמש (שבת) הודלף סרטון של השיחה במלואה, בה נראה כי ווסט אמנם הקריא לה שורה אחת, אך שכח לציין במשפט השני, "אני עשיתי את הכלבה הזאת למפורסמת", את המילה המשפילה. מאז פרסום השיחה במלואה, הרשת גועשת וספוט האשמים עבר לקרדשיאן וווסט. הזוג עדיין לא הגיב על הדברים וכמוהם גם הזמרת. נחכה לעדכונים.