תקוה גדעון אחת הדיירות הבולטות של העונה הנוכחית של "האח הגדול" הצליחה של לעלות על העצבים של לא מעט מצופי התכנית. סרטונים ערוכים מצד אוהדי ירדן אדרי הופצו בימים האחרונים ברשתות החברתיות ומציגים את הצד הפחות מחמיא של תקוה, לצד תגובות נאצה קשות ואיומים על חייה ועל חיי משפחתה שמתקבלים ברשתות.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

משפחתה של תקווה שנאלצת להתמודד עם הבריונות ברשת החליטה לשבור שתיקה. עדי גדעון, אחותה של תקוה, החליטה לעלות פוסט פנייה לכל הצופים בבקשה כי יחדלו לשנוא במיוחד בימים קשים כמו אלו . וכך כתבה: "כבר 84 ימים שאני צופה באחותי על המסך עוברת חוויה רגשית מטורפת של פעם בחיים, שאני וכל המשפחה חווים יחד איתה. קשה לי לראות שאחותי שאני כל כך אוהבת חוטפת אש ואלימות מילולית, אמירות גזעניות ובריונות ברשת מבלי שהיא יכולה להסביר או להגן על עצמה".

תקוה גדעון ואחותה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון ואחותה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

"אני יודעת איזה לב ענק ואיזו נתינה מטורפת יש לה לאנשים שהיא אוהבת. היא לא מושלמת וגם לא מתיימרת להיות וזה מה שהופך אותה לכל כך מורכבת ומיוחדת ומעל הכל אמיתית. אי אפשר לשפוט אותה על סיר הלחץ שהיא נמצאת בו כרגע. מנחם אותי מאות ההודעות שאני מקבלת מילדים ובני נוער שהיא מחזקת אותם. דווקא בימים כאלה קשים שהמדינה והעולם משותקים מהאסון הנורא הזה בא לי להזכיר לכולם מה באמת חשוב", כתבה אחותה. 

"כמה חשוב לשמור על פרופורציות ולא לתת לשנאה להוביל אותנו למקומות לא טובים להילחם במה שחשוב באמת ולא אחד בשני. תהיו טובים. ולתקווה שתמיד נתנה ועשתה בשבילי הכל, אני מבטיחה לעשות כל מה שאני יכולה בשביל לשמור עלייך ולהחזיר לך - הכי מגיע לך בעולם".  

תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)