רגע לפני חגיגות חג הפסח שייראה השנה שונה מאי פעם, עם בני משפחה גרעינית בלבד, בחרה יעל בר זוהר לשתף עם עוקביה בתחושות הפחד והכאב שאוחזות בה. גיא זוארץ ויעל בר זוהר הם בין האנשים המעטים שעדיין יוצאים מהבית לעבודות חיוניות, זוארץ להנחייה של "האח הגדול" ובר זוהר לצילומי תוכנית "הדוח היומי", שניהם בזכיינית "רשת 13". כשהיא לא בצילומי התוכנית, בר זוהר שוהה בבית עם ילדיה והיא החליטה לנצל את הזמן הפנוי לניקיונות לפסח.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בר זוהר מצאה מקבץ של הגדות לחג, החליטה לתעד אותם ולעלות לרשתות החברתיות עם תיאור התחושות הקשות שאוחזות בה בימים אלה וכך כתבה : "עוד שבוע וקצת זה קורה, ערב חג הפסח מתקרב לו והפעם אני מודה, הלב שלי כבד. בשיר מה נשתנה אנחנו שואלים מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות. אפשר להגיד שהכל השתנה, שזה הולך להיות ליל סדר שמעולם לא עברנו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on

"בעודי מנקה את הבית לקראת החג, מנסה לבער חמץ, נתקלתי בעשרות הגדות של פסח. כל שנה אנחנו עורכים את ליל הסדר אצלנו. כל המשפחה באה אלינו ובדרך כלל בימים האלה אנחנו מתעסקים באוכל. מה לבשל, מה כל אחד מביא, מה אמא של גיא מכינה, מה יהיה לקינוח, מה אנחנו מבשלים הכוונה: גיא, אחות של גיא - תמיד דואגים שלא יהיה מספיק אוכל או הגדות. והפעם.. הפעם אנחנו עצובים. ולא מאמינים שלא נהיה ביחד בערב הזה".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Yael Bar Zohar Zu-Aretz (@yaelbarzohar) on

"אבל אין לנו ברירה אלא לזכור שזה המצב כדי לשמור על ההורים שלנו. הסבים והסבתות שלנו. אמנם לא נהיה פיזית ביחד- אבל בלב אנחנו מאוחדים מתמיד. אני מזכירה לעצמי שאין לנו ברירה אחרת. אנחנו עושים את זה בשביל לשמור עליהם. על ההורים שלנו. על הסבים וסבתות שלנו ובעזרת השם שרק נעבור את זה בשלום ושכולם יהיו בריאים ונוכל להתחבק שוב כולנו ביחד בקרוב. עברנו את פרעה נעבור גם את זה. אמן".

גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: אור גפן)
גיא זוארץ, יעל בר זוהר (צילום: אור גפן)