תקוה גדעון היא אחת הדיירות שחווה בריונות ואלימות ברשת מדי יום. בני משפחתה של תקווה נאלצים לספוג קללות וגידופים במקרה הטוב, לשון הרע ודיבה על בסיס קבוע ובמקרה החמור איומים ברצח והסתה. לפני שבוע העלתה אחותה של תקוה, עדי גדעון, פוסט פנייה לכל צופי "האח הגדול" וביקשה לחדול מהבריונות והאלימות ברשת.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

היא הזכירה לכולם שדווקא בימים קשים אלה אנחנו צריכים להתאחד ולפרגן, אלא שהקריאה שלה נפלה על אוזניים ערלות, כי בימים האחרונים מקבלים בני משפחתה של תקווה איומים ברצח של תקווה. אחותה הבכורה של תקוה שחוששת כי האיומים יתממשו כשתקוה תצא מבית האח הגדול בשבת האחרונה, התייצבה במשטרת בת ים והגישה הבוקר (שלישי) שתי תלונות, הראשונה על איומים ברצח והשנייה על הסתה.

תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
תקוה גדעון (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

ענת גדעון מסרה למעריב: "נשלחים אלי כל יום עשרות צילומי מסך מפורומים וקבוצות שונות עם קללות שיימינג וגזענות מזעזעת. זה דברים שאנחנו בודקים מול עורך דין במישור המשפטי. אבל לפני כמה ימים שלחו לי צילומי מסך עם איום לרצח ואחר בו מכנים את תקווה נאצית ולא אתיופית. היות שמדובר בפלילי ולא סתם בלשון הרע, היום בבוקר הגשתי שתי תלונות נפרדות במשטרת בת ים אחת על איום ברצח והשנייה על הסתה. מיותר לציין שבגלל המצב יש להם מחסור בכוח אדם ואני לא יודעת איך וכמה זמן ייקח להם לטפל בזה. אבל מבחינתנו זה עבר את הגבול ובמיוחד עכשיו לקראת הסוף שהיא צריכה לצאת החוצה ולהתמודד עם כל העליהום הזה לפחות שתרגיש בטוחה".

תגובה בעמוד הפייסבוק של האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)
תגובה בעמוד הפייסבוק של האח הגדול (צילום: צילום מסך פייסבוק)