מייגן מרקל והנסיך הארי הודיעו בפוסט אחרון בעמוד האינסטגרם הרשמי שלהם, Sussex Royal, על היפרדותם הרשמית מהמלוכה. השניים הודו לעוקבים על התמיכה וכתבו שהם מצפים "להתחבר מחדש" בקרוב. הזוג המלכותי לשעבר דאג להרגיע את המעריצים וציין שבעוד שהם לא יהיו בעין הציבורית בינתיים, הם יעבדו קשה מאחורי הקלעים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בהודעה התייחסו גם להתפשטות נגיף הקורונה וקראו לאנשים לדאוג לקרובים להם בתקופה קשה זו. כזכור, אביו של הנסיך הארי, הנסיך צ'ארלס, התגלה כנשא של נגיף הקורונה והוא נמצא בבידוד בסקוטלנד. כפי שקראתם ב-TMI, הזוג ששוהה כעת בלוס אנג'לס לא יזכה באבטחה במימון המדינה, וככל הנראה המימון יפול על צ'ארלס ועלותו תהיה 2.5 מיליון דולר בשנה. 

הנסיך צ'ארלס (צילום: רויטרס)
הנסיך צ'ארלס (צילום: רויטרס)

"כפי שכולנו מרגישים, העולם ברגע זה נראה שביר במיוחד. עם זאת אנו בטוחים שלכל אדם יש פוטנציאל והזדמנות לעשות את ההבדל - כפי שנראה עכשיו ברחבי העולם, במשפחות שלנו, בקהילות שלנו ובאנשים בקו החזית - יחד אנחנו יכולים להרים זה את זה ולממש את ההבטחה הזאת במלואה", כתבו הזוג בעמוד הרשמי שלהם.

מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי (צילום: רויטרס)

"הדבר החשוב ביותר כרגע הוא הבריאות והרווחה של האנשים ברחבי העולם ומציאת פתרונות לתחומים הרבים שיפגעו כתוצאה ממגיפה זו. ככל שכולנו מוצאים את החלק שאנחנו אמורים למלא בשינוי הגלובלי הזה ובשינוי ההרגלים, אנו ממקדים את הפרק החדש הזה כדי להבין כיצד אנו יכולים לתרום בצורה הטובה ביותר". TMI מחכים לעמוד הפייסבוק החדש של הזוג!

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on