כמו מאיה בוסקילה שפתחה לנו את השבוע בבשורות מעציבות על פרידה מבעלה עוזי אזולאי, כך גם נטלי דדון ובן זוגה ואב בנה, עמית פרליס, שהחליטו דווקא בימים אלה של מגיפת הקורונה להפריד כוחות ולהיפרד. דדון ופרליס כידוע הביאו יחד לעולם את בנם המשותף ריף, אלא שאז הם לא היו יחד כזוג ותיפקדו על לקן הורים משותפים. במהלך הארבע השנים האחרונות הקשר בין השניים ראה המון עליות ומורדות, פרידות וקאמבקים הם התקרבו, התרחקו, היו יחד והכחישו, אך מלפני מספר חודשים הם הפכו רשמית לזוג והכריזו על כך בתמונות נאהבים ברשתות החברתיות ובחופשות משפחתיות יחד. מאז הספיקה דדון גם לעזוב את המרכז ולשכור בית פרטי בהרצליה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אלא שיחסיהם של דדון ופרליס עלו בשבועות האחרונים על שרטון בימי הסגר, תקופה שגורמת ללא מעט זוגות להתמודד עם שאלות בנוגע לזוגיות והשניים החליטו על פירוק החבילה. אל תדאגו לפרודה הטרייה שנמצאת בביתה עם בנה ריף, כי אמש (ראשון) היא זכתה לביקור בביתה מגבר שאינו פרליס, העונה לשם מאיר כהן. אם עדיין לא נופל לכם האסימון, מדובר בחולה הקורונה הראשון בישראל, מבעלי "הפיראט האדום" באור יהודה שזכה לביקורות ותלונות מטעם משרד הבריאות כי הדביק אחרים כשהטעה בנוגע לחקירה האפידמיולוגית שלו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nataly Dadon (@natalydadon) on

כהן כזכור שוחרר מבית החולים לפני שלושה שבועות לאחר שהחלים מהנגיף ונראה כי חזר לגמרי למוטב בעודו חזר לעילות גופנית ושומר על כושר. אתמול הוא התייצב בביתה של דדון וסיפק לה שק אגרוף וכפפות אגרוף שתוכל לפרוק את כל המתח בימים מתוחים אלה. 

אפרת נחום מסרה מטעמה של נטלי דדון: "אין תגובה".

נטלי דדון, מאיר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
נטלי דדון, מאיר כהן (צילום: צילום מסך אינסטגרם)