חודש וחצי חלפו מאז הפכה מיכל אנסקי לאמא טרייה לגבריאל לוי, אחות לדניאלה בת התשע מנישואיה הקודמים. בעוד רוב אזרחי המדינה מעלים קילוגרמים מיותרים בעקבות חג הפסח הבא עלינו לטובה, המצות המשמינות וההסגר המשעמם, מסבר שאנסקי יחידת הסגולה רק הולכת ומשילה קילגורמים מיותרים ממשקלה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

בסוף השבוע האחרון העלתה השפית יחד עם בעלה אימון כושר זוגי והכריזה כי הסירה כמעט את כל המשקל המיותר שצברה במהלך ההריון. אך למרות שהיא חוזרת למשקלה של לפני ההריון, אנסקי עדיין שפית במקצועה והעלתה מתכון מצות מיוחד לחג הפסח. לא לפני שהודתה כי תמונות של אוכל לא מביאות לייקים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

זה בורקס מים ממצות הרבה זמן לא העלתי לפיד תמונה של אוכל מהסיבה הפשוטה והעצובה, שכמות הלייקים בתמונות אוכל היא רבע, אבל פאק'יט! הקורונה שנתה בתכלית את חוקי המשחק, ועליתי פה על מתכון מטורף ופשוט כל כך שאתם פשוט חייבים לנסות! מצות רטובות ממים מתבשלות בשמנת וביצים ויוצרות מרקם כמו של פסטה, ובשכבות הרכות שבינהן נמסה גבינת הברינזה הלוהטת והתרד. מי שמכיר מהבית, או עומד ביום חול בתור לבורקס מים של התורכיה, או שהיה בחתונה שלי, שיכנס לסטורי ויעשה צילום מסך של המתכון. מעבירה להיילייטס שבת שלום ובתיאבון ותנו לי בלייק בשביל הצדק הפואטי

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

אנסקי העלתה את מתכון בורקס המצות החדש וכתבה: "הרבה זמן לא העלתי לפיד תמונה של אוכל מהסיבה הפשוטה והעצובה שכמות הלייקים בתמונות אוכל היא רבע, אבל פאק איט. הקורונה שינתה בתכלית את חוקי המשחק". אנסקי חטפה תגובות קשות על המשפט הזה, כשכתבו לה בין היתר: "כל מה שמעניין אותך זה כמות הלייקים? ועוד בימים כאלו ? אנשים תורמים ידע ששווה הרבה מאוד כסף.. תורמים הופעות, שיעורים מהזמן שלהם, מהידע שרכשו במשך שנים ואת לא חולקת מתכון אם לא מקושרים אלייך באופן אישי? ואם כן אז את רושמת מעבירה בפרטי.. לחשוב שהערצתי אותך".

בתגובה אחרת נכתב: "המצב קשה אם מה שמעניין זה כמות הלייקים... הרבה יותר חשוב המסר, התמונה, המתכון, הכיף שזה יותר מאשר כמות האנשים שלחצו "דאבל קליק"".

מיכל אנסקי חוטפת תגובות קשות ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מיכל אנסקי חוטפת תגובות קשות ברשת (צילום: צילום מסך אינסטגרם)