בזמן שישבתם לבד בליל הסגר, האמרגן אסף אטדגי, אקס עומר אדם, עשה מסיבת מדבר עם קבוצת בנות מחיפה. זה כלל די־ג׳יי, אלכוהול ועוד דברים שקשה להעלות על הנייר. התמונות שהגיעו לידי ליאורה, מלבד היותן מביכות, מראות את אטדגי עם גלבייה לבנה וזקן עבות.

אטדגי, לפחות תרגיע אותי ותגיד שזה היה נשף מסיכות.

“קנאית".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אסף אטדגי (צילום: רפי דלויה, אור גפן)
אסף אטדגי (צילום: רפי דלויה, אור גפן)

> ועדיין בליל הסגר. רחוב בן יהודה בתל אביב ריק מאנשים, רק אחת, עטופה בחלוק בית מנומר ונסחבת אחרי שלושה כלבים נובחים, שרה לעצמה בקול. קבלו את דנה אינטרנשיונל.

ועוד על הדיווה. יום העצמאות הקרוב היה אמור להיות הפעם הראשונה אחרי 22 שנות קריירה שהיא לא תופיע על במות הבידור בארץ, משום שהיא הוזמנה להיות כוכבת הנשף השנתי המפואר והמסורתי של הקהילה היהודית באמסטרדם, בהשתתפותם של שר החוץ ההולנדי והזוכה האחרון באירוויזיון, דאנקן לורן. אבל קורונה וזה.

דנה אינטרנשיונל (צילום: פלאש 90)
דנה אינטרנשיונל (צילום: פלאש 90)

> השופט לשעבר, דן כהן, שהורשע בקבלת שוחד ובמרמה מחברת סימנס ונידון לשש שנות מאסר וקנס של מיליון שקל, הפך לפרשן פוליטי בפייסבוק שלו (“ליצמן מותק", הוא כותב, “על עשרה אחוזים ממה שעשית עושים ביפן חרקירי"; “עמיר פרץ, רכיכה קשקשנית, חסרת יושרה"; “ישחקו הנערים לפנינו. בני נאשמיהו, בני כלנתריהו וגבי מיצובישי גולפרביהו").

כהן, מי שיש לו חמאה על הראש לא ממש כדאי שייכנס למטבח הפוליטי.
״יהודי בן 80 ייכנס לפוליטיקה?״.

מה לגבי הנימוק לשחרור המוקדם שלך? אמרו שזה בגלל מחלה קשה. אתה נשמע לי בריא לחלוטין.
״זה המצאות של עיתונות".

מה זאת אומרת?
״מה שאמרתי מספיק. אני בדרך כלל לא מתראיין. לא התראיינתי לאף עיתונאי מאז שחזרתי לארץ, ואני לא מתכוון לעשות את זה גם עכשיו״.

השופט לשעבר דן כהן (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)
השופט לשעבר דן כהן (צילום: יוסי זליגר, פלאש 90)

> עיריית חיפה, בשיתוף עם התיאטרון העירוני בעיר, חילקה מתנה לרגל חג הפסח: ערכת משחקי תיאטרון, “קומדיה דל'ארטה" - משחק קלפים ברוח תיאטרלית, שהופקה לרגל הפסטיבל הבינלאומי ה־30 להצגות ילדים בחיפה, שנדחה בשל מגיפת הקורונה.

> כפר נהר הירדן, המארח למחזורי נופש ילדים חולי סרטן ומחלות קשות ובני משפחותיהם בחינם, יצא במימון המונים להמשך פעילות הכפר תחת הססמה “ממשיכים לחגוג את החיים". חברת הוועד המנהל, אביבה פטרבורג, חברי הוועד, עובדי ומתנדבי הכפר, מתנדבי שנת השירות שלו - כולם הפכו ליותר ממאה שגרירים. תוך חמישה ימים הם חצו את יעד חצי מיליון השקל שהציבו. היד והארנק עוד נטויים.

אביבה פטרבורג (צילום: יח''צ)
אביבה פטרבורג (צילום: יח''צ)

> דניאל בירנבאום, יו"ר חברת סודה סטרים, תורם 200 אלף שקל לקרן חירום שתסייע לאנשים שנפגעו מהקורונה. בירנבאום וניר שמול יזמו יחד את המיזם כפעילות חירום במסגרת עמותת שניר - הפועלת זה שנים לקידום שוויון הזדמנויות בחברה הישראלית.

דניאל בירנבאום (צילום: אסף לוי)
דניאל בירנבאום (צילום: אסף לוי)