כוכבות גדולות בעולם כבר מזמן הפכו את האיבר האינטימי שמעורר תמיד קונוטציה מינית, לרגע טהור וזך של תזונה בריאה וחיבור של אהבה בלתי תלויה בדבר בין אם לעולל שלה. החל מג'יזל שחלצה שד והניקה את התינוק שלה על סט הצילומים בזמן האיפור וחלה באוליבייה ווילד שחלצה שד והניקה את בנה הבכור מול עדשות המצלמה לטובת צילומי המגזין הנחשב "גלאמור".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כמו גם כוכבת הפופסטאר גוון סטפני, הדוגמנית מירנדה קר והחלוצה הראשונה שעשתה זאת עוד לפני שנים אנג'לינה ג'ולי על שער מגזין נחשק. אל טרנד ההוליוודיות שמניקות ולא מתביישות לעשות זאת מול כל העולם, מצטרפת השפית הישראלית מיכל אנסקי שהפכה לפני חודשיים יחד עם בעלה אמיר אייל לאמא גאה לבת שנייה, אחות לבתה הבכורה דניאלה בת התשע מנישואיה הקודמים.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

האמא הטרייה הצטלמה כשהיא חולצת שד ומניקה את גבריאלה לי הקטנה. כל זה לטובת צילומי הפקת אופנה למותג הבגדים "רויאל ג'יפסי" גם בימים אלה של קורונה.  אנסקי לא מפחדת מתגובות ברשתות החברתיות ושיתפה ברגע אינטימי במיוחד וזאת לאחר ששיתפה תמונה של אוכל ואמרה שהיא לא נוהגת לעשות זאת, כיוון שזה לא מביא לה לייקים. האמירה של אנסקי גררה תגובות רבות על התעסקותה בלייקים בזמן שהקורונה מתפשטת ברחבי העולם.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Game of Thrones אנסקי ברגע קסום בשמלה של רויאל ג׳יפסי

A post shared by Michal Monka (@royalgypsy3) on