שלושה חודשים אחרי שהביאה לעולם את בתה גבריאל לי, מיכל אנסקי עוררה אמש (ראשון) סערה ברשת כשחלצה שד והניקה את בתה, לטובת צילומי אופנה לרשת אופנה שהתפרסמו ברשתות החברתיות. הצילומים עוררו את זעמם שלא מעט מהגולשים בעיקר בקרב הגולשות שכתבו לאנסקי תגובות נאצה וביקורת נוקבות על כך שהיא מוכרת את גופה למען לייקים או חושפת איבר מין רק כדי לקדם את עצמה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אנסקי שמיד יצאה להגנתה העלתה תמונה של בנותיה וכתבה: "לא פרסמתי את התמונה בעצמי, להניק זה לא דבר מגעיל, לא בא כדי לעורר פרובוקציה. זו פשוט הדרך של התינוקת שלי לאכול". לתמיכת אנסקי יצאו אמש והבוקר אמהות ידועניות בביצה, שהעלו בעצמן ברשתות תמונה שלהן מניקות.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on

ביניהן הדוגמנית יעל גולדמן, מירי מיכאלי שהפכה לאמא לבן שני לפני חצי שנה, העלתה תמונה שלה מניקה וכתבה: "צריך לנרמל הנקה, זה הכי טבעי קדום וברור בעולם מבראשית, התמונות שלי מוסתרות יותר של מיכל אנסקי אולי הייתה יותר חשופה אבל זה לא משנה, זה הדבר הקסום והיפה ביותר בעיני בעולם. יש לכם בעיה עם ציצי חשוף? אחלה, לכו תפגינו מול כל פרסומת ממוצעת שמציגה שדיים כאובייקט מיני".

יעל גולדמן מניקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
יעל גולדמן מניקה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Miri Michaeli (@mirimichaeli_) on

גם הדוגמנית נטלי דדון הצטרפה לתמיכה והעלתה תמונת שער שלה מניקה את בנה, וכתבה: "איך ברגע טהור כל כך ניתן למצוא מילה רעה, ביקורת שלילית, הזמדנות לשנוא לשווא ואת אמא מלכה תודה שהזכרת לי רגעים טהורים מתגעגעת לחיבור הזה, לפלאי היקום". גם לירון שמם העלתה פוסט שלה מניקה וכתבה: "כמה יפה זה להניק, זה השיעור הכי גדול בנתינה בטובתם של אחרים באה לפני טובתך, זר לא יבין את הקושי, הוויתורים והעונג, גאה בך על המסרים החשובים ובעיקר על האימהות המתמסרת". כוכבת הריאליטי בל אגם הצטרפה לתמיכה בצורה יצירתית ומצחיקה כשהניקה בובת תינוק וכתבה: "אני כנראה לא אניק לעולם אבל לפחות אני יכולה לתמוך בנשים מניקות".

 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

אלו הבנות שלי משחקות יחד. שתיהן ינקו דרך אגב. אני שמחה בזה אפילו מתגאה שהצלחתי להניק אותן. זה לא מובן מאליו, זה כואב בהתחלה וזה דורש מחויבות ונוכחות מתמדת. אבל חלב-אם זה הדבר הכי טוב שהילדה שלי יכולה לאכול. הרבה יותר מכל אבקה בעולם. זה מזין אותה, שומר עליה, ומחזק את המערכת החיסונית שלה. כל החיים דרך אגב. לא כולן מניקות, יש לי המון חברות שבחרו לא להניק, או שניסו ולא הצליחו או שהפסיקו כי לא התאים להם.. וזה לגיטימי לגמרי. כל אישה רשאית לבחור באיזה דרך היא תאכיל את הילד שלה אבל מה שלא לגיטימי, זה התגובות המתלהמות סביב אלה שבוחרות להניק. אז קצת סדר בדברים, לא התכוננתי להחזיק בדגל הזה, את התמונה לא פרסמתי בעצמי, אבל התגובות של יותר מידי אנשים, גברים ולא מעט נשים שהציגו הנקה כאקט קדום וברברי או דוחה ומגעיל, תגובות עצובות וחשוכות מאד הותירו אותי המומה. להניק זה לא דבר מגעיל, להניק לא בא כדי לעורר פרובוקציה, זו פשוט הדרך של התינוקת שלי לאכול. מפריע לכם? תסובבו את הראש. כשאנשים מזדעדזעים מהעובדה שנשים עוד מניקות היום זה כנראה מעיר איזה שד מהביוגרפיה האישית שלהם או מחינוך לקוי. ולכן אני טורחת להגיב על השטויות שזרמו היום תחת התמונה של הילדה המתוקה שלי אוכלת.

A post shared by Michal Ansky (@michalansky) on