הבת של מירי רגב בחגיגות על רכב השרד

מיכל רגב בתה של מירי רגב עוררה אמש (שני) סערה גדולה לאחר שתועדה חוגגת עם חברותיה ברכב הממשלתי של אמה, שרת התרבות והספורט. מיכל תועדה חוגגת בסרטון שפורסם באינסטגרם ברכב הממשלתי של אמה לצד הכיתוב: "רכב ממשלתי ביי לייק".

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

הסרטון עורר סערה גדולה ברשת ושרת התרבות והספורט מיהרה להתנצל ולהסביר כי "מדובר במעשה קונדס של צעירות, התנהגות אינה ראויה ואינה מקובלת". אם חשבתם שרגע אחרי שמיכל רגב שהפכה בין רגע מאנונימית לאחד השמות המדוברים, תעלם באותה מהירות כמו שהיא הגיעה? אז טעיתם, כי כמו פטריות אחרי הגשם עכשיו צצות להן עוד כותרות חדשות ולא חיוביות במיוחד.

עורך הדין ברק כהן ממקימי "באים לבנקאים" אשר ידוע במחאותיו נגד אישי ציבור וגופים כלכליים פרסם אמש בפייסבוק את הסרטון המדובר של מיכל רגב, בתה של השרה, לצד טענות קשות: "מיכל רגב, הבת השקרנית של מירי רגב, הגישה נגדי תלונה במשטרה. טענה שתקפתי אותה, שדחפתי אותה. בדיה מוחלטת. הכל מתועד במספר סרטוני וידאו. הגשתי נגדה תביעה. הדיון קבוע ליום 29.7.20. הערב נוסף סרטון משובח שאציג לה במהלך חקירתה הנגדית. רכב ממשלתי בי לייק בתחת שלי. ברוכה השכינה על מתנות השמיים הנהדרות הללו".

עו"ד ברק כהן מסר בתגובה: "באפריל 2017 ראיתי את מירי רגב בכניסה לגוצ'ה, היו לי כמה דברים בוטים להגיד לה בנוגע להקשרים פוליטיים, מירי רגב הגישה נגדי תלונה במשטרה. בהמשך לתלונה מסרה הבת שלה גרסה והמציאה שאני דחפתי אותה שם רק שהיא לא ידעה שהכל היה מתועד. ברור שיש הבדל בין לומר דברים דברים בוטים לבין סיטואציה שאני תוקף בת של שרה. בגין התלונה הכוזבת הגשתי תביעה אזרחית נגדה על תלונת שווא". 

מטעמה של מירי רגב לא נמסרה תגובה.