הזמרת מדונה שנתנה הופעה מוזרה מאוד ברשתות החברתיות כשהיא נמצאת באמבטיית חלב עם עלי כותרת סביבה וברקע מוזיקה נעימה, חטפה ביקורות קשות על ניתוק מהמציאות במהלך התפשטות נגיף הקורונה לעומת תרומתם של ידוענים רבים ברחבי העולם לחקר הנגיף ומציאת תרופה. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מדונה בת ה-61 לא נשארה חייבת ושיתפה ברשתות החברתיות מאמר על תרומתה בסך 1.1 מיליון דולר עבור מציאת חיסון לנגיף. "אני אסירת תודה על כך שאוכל להיות חלק מהתמיכה במחקר למציאת התרופה לנגיף הקורונה!", כתבה מדונה. 

מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)
מדונה (צילום: צילום מסך אינסטגרם)

עוד חשפה הזמרת הבינלאומית כי בעקבות חשד בו נדבקה בנגיף בזמן סיבוב ההופעות שלה בפריז, היא ערכה בדיקת דם וגילתה כי אכן נדבקה בנגיף הקורונה. מדונה הבהירה למעריציה: "אני כרגע לא חולה". והוסיפה: "כשעורכים בדיקה ומגלים שיש נוגדנים של הנגיף בגופך, זה אומר שהיית חולה. הייתי חולה בסוף סיבוב ההופעות שלי בפריס, לפני למעלה משבעה שבועות יחד עם אמנים רבים בהופעה שלי. כולנו חשבנו שיש לנו שפעת קשה מאוד. תודה לאל שכולנו בריאים עכשיו". 

סיבוב ההופעות של הזמרת הסתיים שלושה ימים לפני המועד האחרון שנקבע לו, לאחר שממשלת צרפת הודיעה על איסור התכנסויות של יותר מאלף איש כדי לרסן את התפשטות נגיף הקורונה. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Madonna (@madonna) on