ייתכן שהדברים יחזרו לשגרה אצל האחים המלכותיים הנסיך הארי ואחיו הנסיך וויליאם. על פי השמועות, יש לא מעט מתח ביניהם מאז שהארי בחר לעזוב את תפקידו המלכותי עם אשתו מייגן מרקל. כעת, כשהארי ומשפחתו עברו ללוס אנג'לס כדי להתחיל פרק חדש בחייהם, הוא וויליאם מתחילים לחזור לקשר אחד עם השני, אמרה מומחית המלוכה קייטי ניקול לאתרי הרכילויות בעולם.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

"ברור שהיו כמה קרעים גדולים למדי במערכת היחסים ההיא, אבל הדברים השתפרו ואני יודעת שוויליאם והארי נמצאים בקשר טלפוני", אמרה ניקול, "הם עשו שיחות וידאו יחד בימי ההולדת המשפחתיים ואני חושבת שבעקבות מצבו הרפואי של הנסיך צ'רלס, האחים נאלצו להרים את הטלפון ולחזור לקשר קרוב יותר".

המלכה אליזבת, הנסיך ויליאם, קייט מידלטון והנסיך צ'רלס (צילום: Getty images)
המלכה אליזבת, הנסיך ויליאם, קייט מידלטון והנסיך צ'רלס (צילום: Getty images)

אביהם של ווליאם והארי, הנסיך צ'רלס בן ה-71, לאחרונה נלחם בוירוס הקורונה ובעקבות המצב הבריאותי של אביו והגעגועים שחש הארי לאחר שעבר מהממלכה ללוס אנג'לס, הוא ככל הנראה הרגיש שזה הזמן לחזור ליחסים קרובים עם בית המלוכה. ניקול הוסיפה כי גם היחסים בין מרקל בת ה-38 ואשתו של ויליאם, קייט מידלטון השתפרו והמתח ביניהן ירד.

מייגן מרקל, הנסיך הארי, קייט מידלטון, הנסיך וויליאם (צילום:  PHIL HARRIS  Getty Images)
מייגן מרקל, הנסיך הארי, קייט מידלטון, הנסיך וויליאם (צילום: PHIL HARRIS Getty Images)

"הדוכסים מסאסקס חופשיים להמשיך בחייהם החדשים וגם הדוכסים מקיימברידג' יכולים לחזור לחייהם הקודמים בלי כל הטרדות והדרמה שהיו ללא ספק עניין גדול מאחורי הקלעים. אני חושבת שקייט וויליאם מתגעגעים במידה מסוימת להארי ומייגן, אבל בהחלט הם מתגעגעים שהארי יהיה בסביבה וחלק מחייהם". ניקול אמרה ל-ET כי המשפחה המלכותית התאחדה ככל הנראה באמצעות שיחת וידאו על מנת לחגוג את יום הולדתו הראשון של ארצ'י, בנם של הארי ומרקל.

מייגן מרקל, הנסיך הארי וארצ'י (צילום: רויטרס)
מייגן מרקל, הנסיך הארי וארצ'י (צילום: רויטרס)