הצרות נוחתות בצרורות על איש העסקים עדי קייזמן, שנמלט עם אשתו, אסתי גינזבורג, בשיא משבר הקורונה, אל גבעות לוס אנג'לס. אחרי התביעה בסך 4 מיליון שקל שהגישו בני זוג מארצות הברית שרכשו מחברותיו דירות בברלין, מגיעה תביעה נוספת, הפעם תוצרת כחול לבן.

באחד מבנייני שוק צפון בתל אביב הודבקה השבוע הודעת דואר רשמי של מערכת בתי המשפט במדינת ישראל, הדורשת לחייב את קייזמן, ששכר בבניין משרדים, להתייצב בהיכל הצדק כדי להשיב לטענות המשכירים נגדו. ליאורה, שלא תמיד יכולה לסמוך על דואר ישראל, יצאה לברר.

עדי קייזמן סירב להגיב.

נורית שאולי, מנהלת חברת הניהול של המשרדים האלו, אולי את תפתרי לנו את התעלומה?
“אין תגובה. אנחנו שומרים על פרטיות לקוחותינו".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Wearing jeans for the first time in 30 days #quarantine

A post shared by Esti Ginzburg Keizman (@esti_ginzburg_) on

> אזרחים מודאגים התקשרו לליאורה ודיווחו לה שחבר הכנסת הציורי דוד ביטן נכנס ביום ראשון לבניין צ'מפיון מוטורס בבני ברק ללא מסיכה ופטר בהינף יד את האנשים שהעירו לו. הם הוסיפו כי השומר עצר אותו מלהיכנס עד שיחבוש מסיכה. בבניין נמצאות לשכות של מספר שרים, ביניהם השר לביטחון הפנים, השרה לשוויון חברתי ועוד.

אתה, ביטן? אני לא מאמינה.

“זה שקר. הייתי עם מסיכה. השומר לא העיר לי ואף אחד לא העיר לי. נכנסתי ללא בעיה. מדובר בשקר מוחלט. מי שאמר לך את זה אומר דברים שקריים שמטרתם להכפיש אותי. אני תמיד הולך עם מסיכה ונשמע להוראות. היה איתי אדם נוסף שיכול להעיד שכל הסיפור הזה שקרי".

דוד ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
דוד ביטן (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

> דווקא אחרי התממשות סיפור האהבה המרגש של המשוררת שמרית אור ובעלה יוסי וירז'נסקי, הגיע הסוף הטרגי: וירז'נסקי נפטר. השניים התאהבו ב־1973, התחתנו ב־1974 ונפרדו ב־1989, אבל האהבה ניצחה הכל, ואחרי 30 שנה הם נישאו שוב.

שמרית אור, ממש ממש משתתפת בצערך.
“תודה. לא סיפרתי עד היום שיותם בננו נתקע בקפריסין כשסגרו את שדות התעופה שם. הוא נאלץ להסתפק בשיחות וואטסאפ אחרונות עם אביו האהוב, ולא יכול היה להגיע להלוויה שלו, כמה ימים אחרי. אני לא צריכה להסביר כמה נוראה הייתה הפרידה של יותם מאביו בבית העלמין, רק דרך שיחת זום. נורא רצינו שיאשרו לו להגיע להלוויה, הרי עוד מעט מחדשים את הטיסות ליוון וקפריסין. חבל שלא עשוני חסידת גור. בסוף הוא נחת אחרי ההלוויה בטיסת ישראייר בנתב"ג ונכנס היישר לבידוד ביתי צמוד לדירתי. גם עשו לו בדיקת קורונה לבקשתו, והוא נשלח לבידוד בבית מלון עד שיגיעו תוצאות הבדיקות". 

שמרית אור (צילום: אריק סולטן)
שמרית אור (צילום: אריק סולטן)