אחרי שהפסיד לתביעת לשון הרע של העיתנואי מוטי פשכצקי וחוייב לשלם לפשכצקי פיצוי בסך 167,000 שקלים, כעת בוזגלו מגיש תביעת לשון הרע ל"קשת 12". לפני פחות מחודש שידר חיים אתגר כתבה עם סוכן השחקנים יעקב בוזגלו שחשפה את חייו האישיים והליך פשיטת הרגל של בוזגלו ויצאה לבדוק האם הוא מתחמק מתשלום פיצויים. אב המשפחה המפורסמת יצא נגד אתגר וטען כי מדובר בכתבה מגמתית שנועדה להכפיש את שמו, במקביל איים בוזגלו שזה לא יעבור בשתיקה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כעת מיישם בוזגלו את איומיו ותובע את "קשת 12" ואת התוכנית "חי בלילה" ומגישה נדב בורנשטיין. במכתב התראה לפני תביעה ששיגר עורך דינו של בוזגלו, יוסי ויגדור, לשידורי קשת ולבורנשטיין, טוען בוזגלו כי לפני מספר שבועות שודרה ב"חי בלילה" כתבה שעסקה בהליך פשיטת הרגל של בוזגלו ובצו מאסר שהוצא נגדו.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by יעקב בוזגלו (@yaakov_buzaglo) on

לטענת בוזגלו מדובר בלשון הרע ופרסום של עובדות שאינן נכונות, היות כי אין ולא היה מעולם נגדו צו מאסר כך נטען על ידו, עוד מגולל מכתב ההתראה דרישה לתשלום בסך 284,892 שקלים פיצוי בלא הוכחת נזק בנוסף לכתבה מתקנת הכוללת התנצלות על הדברים שהתפרסמו. עוד נכתב כי במידה ולא יעשה כך יגיש בוזגלו תביעה על סך מיליון שקלים בגין הנזקים שנגרמו לו. 

מהפקת התכנית נמסר בתגובה: "הטענות אינן נכונות, האייטם שודר לאחר שהמידע אומת במלואו מול גורמים מצדו של יעקב בוזגלו, נגיב למכתב בצינורות המשפטיים המקובלים".

נדב בורנשטיין (צילום: יח''צ)
נדב בורנשטיין (צילום: יח''צ)