באחד הלילות האחרונים, בסמוך לשעה 23:00, הזעיק הזמר מאור אדרי את המשטרה וסיפר שבנסיעתו על כביש 4111, הכביש העוקף המערבי של העיר רחובות, הוא הבחין בשני כלבים פצועים בצד הכביש. אדרי המתין דקות ארוכות עד שהתייאש והמשיך לדרכו. כשהגיע צוות השיטור של תחנת רחובות הם אומנם לא איתרו את הזמר, אבל יש סוף טוב לסיפור. הכלבים החבולים אותרו וכך גם בעליהם.

מטעמו של אדרי נמסר: “זה מאוד מתאים למאור לפעול כך".

מאור אדרי (צילום: ארן חן צלמים)
מאור אדרי (צילום: ארן חן צלמים)

> מצויד במסיכה ובכפפות לאחר שבועות של הסתגרות בבית, יצא הרב ישראל מאיר לאו להשתתף בברית לבנו של איש התקשורת החרדי ישראל כהן. הברית התקיימה בעידן הקורונה לפי ההנחיות, במרפסת במגדלי קונקורד בבני ברק. מי ששיגרו סרטוני ברכה לאירוע היו החילופי בני גנץ, השרים אריה דרעי, מירי רגב ואמיר אוחנה וגם אבי בניהו, נתן אשל, גיא לרר, ירון לונדון, אלדד יניב, שמעון ריקלין וקורין גדעון. גם רה״מ נתניהו צייץ בטוויטר ברכת מזל טוב.

כהן, איזה הרכב! אם זה היה חודשיים קודם כבר מזמן הייתה לנו ממשלת אחדות.
“שמחה גדולה, חבל שלא יכלו האורחים לבוא. בעזרת השם כשתסתיים הקורונה נעשה מסיבת הודיה. ליאורה תמיד מוזמנת".

> ואריה דרעי חגג כמדי שנה בסעודה חגיגית ומצומצמת את סיום לימוד "ספר הזוהר", כשהוא בבגד לבן, לצד מקורביו, ביישוב הציורי ספסופה שבגליל.

אריה דרעי (צילום: יהונתן ולצר/TPS) (צילום: יהונתן ולצר/TPS)
אריה דרעי (צילום: יהונתן ולצר/TPS) (צילום: יהונתן ולצר/TPS)

> דביר בנדק הצטלם השבוע לקמפיין חדש לבנק מזרחי טפחות, המציע פתרונות חדשים המותאמים למצב. בסרטון הוא חולף על פני אנשים העומדים בתור לסופר השכונתי, וכנדרש בתקופה זו הם עוטים מסיכות ושומרים על מרחק של שני מטרים זה מזה.

דביר בנדק (צילום: אילן בשור)
דביר בנדק (צילום: אילן בשור)

> שוקי בורשטיין, מנכ"ל בנק מרכנתיל, חתם בימים אלו על הסכם עם פרופ' אריה סקופ, יו"ר עמותת מחשב לכל ילד, ואורלי תמיר, מנכ"לית העמותה, לתרומת מחשבים לילדים מכל רחבי הארץ בדגש על יישובי הפריפריה.

שוקי בורשטיין, פרופ' אריה סקופ (צילום: מורג ביטון)
שוקי בורשטיין, פרופ' אריה סקופ (צילום: מורג ביטון)