מאז הפרק האחרון של "הישרדות VIP" ששודר בשבת, חטפה אלה איילון ביקורת נוקבת ברשת מצופים זועמים שלא אהבו את ההתנהלות של השורדת הצעירה מול הצ'ילבה שלה לאי, בני ברוכים. הביקורת נגדה החריפה שכאיילון עשתה מהלך מכוער כשכרתה ברית עם הבנים של השבט ובגדה בצורה בחברתה הטובה אלינה לוי.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

העוקבים הזועמים לא הרפו והציפו את הרשת בתגובות נאצה ותכנים פוגעניים על הדוגמנית הצעירה כמו "יא חסרת כבוד. מי את בכלל לכי תעשי חמוצים, את מעדיפה בנים מאשר בנות". איילון הזדעזעה מהתגובות והחליטה להשיב לביקורת הקשה. "מזעזע אותי איך אנשים מרשים לעצמם לכתוב לי הודעות כאלה בפרטי, עברייני מקלדת. אני גם בן אדם לא משנה מה קרה אי שם באי, זה רק משחק, אין לאנשים שום זכות לקלל ולכתוב דברים פוגעניים", כתבה הדוגמנית ברשתות.

השורדת אלה איילון על ההדחה של זהר שטראוס: "לא מצטערת על כלום" - לחצו כאן.

בני ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)
בני ברוכים (צילום: צילום מסך רשת 13)

אבל איילון לא נותרה בגפה, כי לא תאמינו מי השורד שיצא להגנתה. הצ'יבלה המושבעת של איילון, הבדרן בני ברוכים, שכבר מתחילת העונה השניים מתעמתים ומקניטים אחד את השנייה, החליט לצאת בפוסט תמיכה מפתיע לדוגמנית הצעירה: "כולם צריכים לזכור שהישרדות זאת תוכנית טלוויזיה, אומנם תוכנית ריאליטי, אבל מציאות לחוד ומשחק לחוד. במציאות אלה איילון לא באמת שונאת אותי ואני בטח לא אותה. אני קורא טוקבקים נגד אלה ואני מזועזע. תודה לכולם על התמיכה אבל לא זאת התמיכה שהייתי רוצה. עולה מופע חדש שלי הראשונה שאזמין תהיה אלה".  

הקרב הגדול: אלה איילון או בני ברוכים? אתם קובעים! 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

מחר יהיה פרק מאד טעון. פרק מלא אמוציות . הדבר הכי חשוב שכולם צריכים לזכור שהישרדות זאת תכנית טלויזיה. אמנם זאת תכנית ריאליטי אבל מציאות לחוד ומשחק לחוד. במציאות אלה איילון לא באמת שונאת אותי ואני בטח לא אותה. אני מבקש מכולם לזכור את זה , אני קורא טוקבקים נגד אלה ואני מזועזע. תודה לכולם על התמיכה אבל לא זאת התמיכה שהייתי רוצה. בקרוב עולה מופע חדש שלי, הראשונה שאזמין תהיה אלה @ellaayalon @survivor.israel @reshettv @saritlorensagency #הישרדותנגדאלימות#לשוןהרעלאמדבראליי #לאלאלימותברשת

A post shared by Benny Bruchim | בני ברוכים (@bennybruchim) on