מתפנה הצריף בארסוף, שאותו שכר אדם נוימן מ"ווי־וורק", שהמריא לארצות הברית. עלות השכירות שווה לכל נפש, 100 אלף שקל לחודש, בית צנוע בקו ראשון לים, על צוק, עם שטח של דונם הכולל בריכה, חדר קולנוע וחדר כושר צמודים. מי שמעוניין לרכוש מוזמן לשלוף 80 מיליון שקל.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

אדם נוימן (צילום: wework)
אדם נוימן (צילום: wework)

> משה יעקובוביץ׳, מוצי אביב בשבילכם, הזמר שביצע את השיר המיתולוגי "מלכות החרמון" כשהיה חבר בלהקת פיקוד הצפון, מצא את עצמו מעורב בסכסוך של אלימות מילולית ופיזית עם דייר בבניין שלו בקריית אונו, שהסתיים רק בהתערבות המשטרה. 

אביב, כל המילים השמחות פרצו שוב בהורה סוערת?
"הוא הזמין משטרה, כי הכנסתי לו כאפה. שמעתי צעקות של אישה ויצאתי לעזור. הוא איש מנוול ואלים. ולאחר שצווח עליי, הכנסתי לו פליק בתוך ביתו. הוא הזמין משטרה, וברחוב לעיני כל ובנוכחות השוטרים הטחתי בו עליבותו ואלימותו".

> ואפרופו אומנים ותיקים. קצת אור בקצה המנגינה למוזיקאי מיתולוגי נוסף, יצחק קלפטר. שירו, ״היא כל כך יפה״, מתקרב לשישה מיליון צפיות ביו־טיוב.

יצחק קלפטר (צילום: רמי זרנגר)
יצחק קלפטר (צילום: רמי זרנגר)

> התומכים הרבים במאבק המאוחד של דייגי ישראל מכל הדתות נגד השבתת הדיג, התפלאו לראות כי עם מובילי המחאה נמנה גיל ססובר. בירור מעמיק של ליאורה גילה כי לא מדובר בשחקן שעושה בימים אלו קאמבק ענק בהופעות וב"קומדי סטור", אלא בעיתונאי והסופר שמתפרנס מדיג, העונה בדיוק לאותו השם.

גיל ססובר (צילום: תומר אפלבוים)
גיל ססובר (צילום: תומר אפלבוים)

> בתום ימי הקורונה, שבהם עבד על אלבום חדש ובמקביל אפה עוגות לחבריו והתמסר לתחביב בזמן האינסופי, שחרר הזמר הבינלאומי יניב ד׳אור סינגל חדש. הקליפ לשיר, "השקט הגדול", צולם במרחבים האינסופיים של השרון.

יניב דאור (צילום: כריס האריס)
יניב דאור (צילום: כריס האריס)

> השחקן דרור קרן נרתם למען תלמידי בית הספר שחף, הפועל במרכז לבריאות הנפש ע"ש י. אברבנאל. קרן העביר השבוע לתלמידים הנרגשים שיעור משחק באמצעות הזום.

דרור קרן (צילום: דוברות אברבנל)
דרור קרן (צילום: דוברות אברבנל)

> רביעי שעבר, מייקל לואיס לא נכנע לחמסין והתנדב להעביר אימון כושר בשידור חי בפייסבוק, לטובת אירוע גיוס תרומות לכנפיים של קרמבו, תנועת הנוער המשולבת היחידה מסוגה בישראל, שבה פעילים ילדים ונוער עם ובלי צרכים מיוחדים. לואיס הנחה בחום הלוהט אימון יסודות וכוח מתפרץ ובסיומו סשן מדיטציה. 

מייקל לואיס (צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו)
מייקל לואיס (צילום: באדיבות כנפיים של קרמבו)

> רונית שגב, בעלת חברת הקוסמטיקה ביופור הישראלית, מאחדת קבוצת נושאות תואר מלכות היופי של ישראל, בהן רוית אסף, רוית ירקוני, מירי גולדפרב, נירית בקשי, ילנה ראלף, יאנה קלמן ואיבונה קרוגליאק, לצורך צילומי קמפיין אנטי־אייג'ינג של המותג.

> השף־קונדיטור ארז קומרובסקי מלווה לאורך שנים את חברת סוגת גם במסגרת מחקר ופיתוח סדרת הקמחים של החברה. לקראת שבועות ובמסגרת שיתוף הפעולה,  קומרובסקי וסוגת הציעו מתכונים מיוחדים לחג.

ארז קומרובסקי (צילום: מיכה לובטון)
ארז קומרובסקי (צילום: מיכה לובטון)