הזמרת דנה לפידות שצפויה לצעוד בשביל חופה בעוד שבוע וחצי ולהינשא לבחיר ליבה יוסי ברנס, נמצאת בהריון ראשון. השניים כזכור הכריזו על הצעת הנישואים לפני חודש, בשיא משבר הקורונה. עוד לא הספקנו לעכל את הבשורות המשמחות רגע אחרי ההצעה, כבר נפגשו השניים על מדרגות הרבנות ופתחו תיק לנישואים.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

למרות ההגבלות על קיום אירועים גדולים, בחרו לפידות וארוסה לא לדחות ולהינשא ב-5 ביוני, באירוע מול הים, ואף הספיקו לערוך מסיבת רווקים ורווקות. לא צריך להיות מומחה גדול כדי להבין שהבהילות לחתונה היא בעקבות ההיריון המתבשל.  

דנה לפידות ובעלה לעתיד (צילום: אור גפן)
דנה לפידות ובעלה לעתיד (צילום: אור גפן)

לפידות נמצאת בחודש הרביעי להריונה ומצפה ליורש עצר ראשון. רגע לפני החתונה היא החליטה להכריז על ההריון ברשתות החברתיות: "לפני מספר שנים כתבתי את השיר שלי, ״חיבוק של אמא״, כנראה שזה יצא לי מתוך כמיהה גדולה שהייתה בי. עברו עליי שנים לא פשוטות ואני מודה עליהן, שם למדתי על החוזק שלי, שם האמונה שלי באלוהים לימדה אותי שאני סומכת רק עליו והיום בדיעבד, אני מרגישה שהקדוש ברוך הוא חיכה לי שאהיה מוכנה".

"כאילו אמר לי 'דנה תני לי רמזור ירוק' ונתן לי בום בבת אחת. עכשיו תתמודדי. להגיד שלא הרגשתי שזה יקרה לי בדיוק ככה? הרגשתי... ידעתי והאמנתי בזה בכל ליבי... וכשאתה מאמין בעוצמות ליבך, אתה מזמן טוב, מלאך טהור שלי, אתה ואבא זאת המתנה הכי יפה שיכולתי לבקש". 

דנה לפידות (צילום: סמי יחזקאל)
דנה לפידות (צילום: סמי יחזקאל)