הבדידות בתקופת הקורונה החזירה את ננסי ברנדס, 73, לבת זוגו לשעבר, לילך רוטמן, 43.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

כזכור, השניים הכירו זה את זה אחרי שרוטמן נתקלה בכתבה על הפרידה של ננסי מצ'רסלה. היא פנתה לננסי במסנג'ר במסר מלא השראה: "תהיה חזק". הוא בתגובה חזר אליה, ואחרי שבמשך שבועיים הם הסתמסו, הם נפגשו ומאז הם יחד. 

ננסי, להאמין לשמועות?
"ממתי את מאמינה לשמועות? אבל הפעם צדקת".

ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)
ננסי ברנדס (צילום: אור גפן)

> איך אומנים מתפרנסים בימי הקורונה? הופעות בפני קבוצות הסיכון השוהות ברשת בתי האבות "מגדלי הים התיכון". שמעון פרנס, מולי ודן שפירא, דורית ראובני, חמי רודנר, גוטפריד־קמינסקי־פיאמנטה, משה בקר, נתן דטנר, אלי גורנשטיין, אסף אמדורסקי, יוסי אלפי ועוד כבר תפסו את השיטה, והם פולי בוקד בשבועות האחרונים. הכניסה לקהל רק לאחר הצהרת בריאות ועם צמיד על היד.

פרנס, פרנסה לא רעה?
"ההרגשה היא כמו של רכב שנזנח בחנייה. לא הותנע וצבר אבק. עכשיו צריך התנעה, רחיצה ופוליש. עכשיו ברצינות, מעבר לחשיבות הכלכלית, שהיא בראש דאגותיהם של הרבה מאוד אומנים, החזרה לבמה היא צורך קיומי נפשי. אנחנו חיים ממחיאות כפיים ואהבת הקהל".

אלפי, סיפורים מימי הקורונה?

"זה עושה לי אך טוב, לדעת שאני סוף־סוף יכול לתרום. היו לי המון ימים שחשתי כמו עציץ בלי מים, כל יום היה ערב שבת וכל בוקר קמים אל השאלות". 

שמעון פרנס - צילום יאירה יסמין (צילום: יאירה יסמין)
שמעון פרנס - צילום יאירה יסמין (צילום: יאירה יסמין)

> בני משפחתו של השדר המיתולוגי אלי ישראלי מציעים למכירה את אוסף הדיסקים הנדיר שלו: "עבריים, לועזיים קלאסיים וברזילאיים. הדיסקים ארוזים בקרטונים, ועל כל דיסק חתימה של אלי. את הקרטונים הארוזים לא ניתן לפתוח, ובכל קרטון בין 150 ל־200 דיסקים. איסוף מנאות אפקה עד סוף השבוע. לפנות בפרטי או בציבורי. מה שנוח".

> אתי קובו עשתה מסיבה עם די־ג'יי אצלה בבית ומדדה חום לכל האורחות שהגיעו. ביניהן אחת, בר רפאלי.

בר רפאלי (צילום: אור גפן,נוי ערקובי)
בר רפאלי (צילום: אור גפן,נוי ערקובי)