הפרידה של דודו אהרון ונטלי לוי, הכתה בתדהמה את כל מדורי הבידור. שנה וחצי אחרי שהפכו להורים ליורשת העצר הבכורה, רנה אהרון, ושנתיים אחרי שנישאו, הם צפויים להתגרש. לוי, כך על פי הדיווחים, הסתכסכה לא רק עם הסוכן של הזמר, אלא גם עם אמא ציפורה, וכולנו יודעים מה סופו של מי שעולה על הגרדום של ציפורה.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

ראו לדוגמה שלוש וחצי שנים אחורה את הסכסוך המתוקשר בין ציפורה לאקסית של דודו, שיר רוזנבלום, שהוביל לפרידה של הזוג. אלא שכעת בעוד יחסי השניים עלו על שרטון, לוי נערכת לקראת חייה החדשים ולקראת פרנסתה והחליטה לפתוח בקריירה חדשה. לוי משיקה בימים אלה פלאנרים חדשים שהיא עיצבה ותכננה בעצמה.

הודעה מפתיעה: דודו אהרון ואשתו נטלי לוי הודיעו על פרידה

דודו אהרון, שיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)
דודו אהרון, שיר רוזנבלום (צילום: שוקה כהן)

מדובר באקססוריז שהפך לטרנד חם, פלאנר שהוא יומן מודולרי בנושאים שונים. לוי עיצבה פלאנרים לתינוק או לתינוקת, פלאנר לתכנון החתונה ופלאנר שבועי להריון. לוי השיקה אתר חדש המוכר את מוצריה החדשים וכתבה: "נכון אני לא מנטורית לחיים, לי בעצמי יש עוד הרבה לעבור וללמוד, אבל מי שמכיר אותי אישית יודע שהסיפור חיים שלי יכול להיות סרט קולנוע".

"אני שמחה שהעברתי את הדברים שעברתי בחיים, כי בזכות הדרך המטורפת הזו, אני מי שאני היום. ואולי הגיע הזמן לכתוב ולתעד את כל התהליכים האלו שאנחנו עוברים בחיים, לחקור את העולם הפנימי שלנו כדי שנגיע לאושר אמיתי וצמיחה ענקית". 

דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: צ'ינו)
דודו אהרון, נטלי לוי (צילום: צ'ינו)