מותו של האזרח השחור ג'ורג' פלויד מעורר את זעמם של עשרות אלפי המפגינים ברחבי ארצות הברית וגם כוכבי הוליווד לא יכלו להישאר אדישים לפרשיה המזעזעת. למי שלא מעודכן, ג'ורג' פלויד בן ה-46 תושב מינסוטה מת לאחר שנמחץ בידי שוטר. הסרטונים שהופצו ברחבי הרשת ובהם התיעוד של השוטר כשהוא יושב על צווארו של פלויד למרות שחזר ואמר כי אינו מצליח לנשום, עוררו זעם רב וטענות רבות לגזענות של השוטר שצבע עורו לבן. 

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

מותו של פלויד לא רק השפיע על ההמונים שיצאו להפגין ברחובות אלא גם על כוכבי הוליווד ששיתפו ברשתות החברתיות את שברון הלב, הכעס והחוסר צדק על מותו. ג'ניפר לופז שיתפה באינסטגרם: "זה עניין של אנושיות! של טוב וחסד אנושי בסיסי והגינות!!! הלב שלי נשבר. כל כך הרבה אנשים כואבים ברגע זה. איך אנשים יכולים לומר שהם אוהבים את המדינה הזו ולא עושים משהו כשהם רואים מוות של אחרים בגלל צבע עורם? אנחנו צריכים למחוק את הפחד והשנאה הקיימים".

ג'ניפר לופז בישראל (צילום: אינסטגרם)
ג'ניפר לופז בישראל (צילום: אינסטגרם)

לא למחוק אנשים. כולנו ילדי האל. אנחנו צריכים לאהוב ולהעריך את כל הדברים היפים שיש לכל אדם אינדיבידואלי. יש יותר מאיתנו שחיים חיי אהבה וקבלה מאשר אלה שחיים בזעם ושנאה. אל תתנו לכועסים ושונאים לנצח!! תגידו משהו. עשו משהו. בואו לבנות גשרים לא לשרוף אותם. איבדנו את דרכנו בשנים האחרונות אך אנו יכולים למצוא את דרכנו חזרה. עלינו לדבר ולדבר אהבה. אנחנו צריכים שינוי. משהו צריך להשתנות!".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Jennifer Lopez (@jlo) on

הזמרת והדיווה ביונסה שיתפה וידאו מרגש ברשתות החברתיות ואמרה: "אנחנו זקוקים לצדק עבור ג'ורג' פלויד. כולנו היינו עדים לרציחתו לאור יום. אנחנו שבורים ונגעלים. אנחנו לא יכולים לנרמל את הכאב הזה. אני לא מדברת רק על אנשים בעלי צבע. אם אתה לבן, שחור, חום, או משהו אחר בין לבין, אני בטוח שאתה מרגיש חסר תקווה בגלל הגזענות שמתרחשת ברגע זה באמריקה. לא עוד הרג חסר טעם של אנשים".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Beyoncé (@beyonce) on

"אני עושה דברים כל יום בלי לפחד, כי יש לי את הפריבילגיה, ויש לי אותה כל יום בגלל שאני לבן", כתב הזמר הארי סטיילס, והוסיף: "להיות "לא גזען" זה לא מספיק, אנחנו חייבים להיות אנטי גזענים. שינוי חברתי מתקיים כשחברה מתגייסת. אני עומד בסולידריות עם כל המפגינים". 

הארי סטיילס (צילום: Getty images)
הארי סטיילס (צילום: Getty images)

גם משפחת קרדשיאן לא נשארו אדישים למצב והאחות הצעירה, קלואי כתבה ברשתות החברתיות: "כמו כל כך הרבה מכם אני כועסת, שבורת לב ונחרדת מהרצח של ג'ורג' פלויד. ראינו את זה יותר מדי פעמים. אנשים שחורים הופלו לרעה, הפכו לקורבנות ונרצחו זמן רב מדי והפגינו חוסן על אנושי מול מצוקה מתמדת".

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

location: under bitches skiiiinnnnn

A post shared by Khloé (@khloekardashian) on

מי שהגדילה ראש ואפילו הראתה את נוכחותה מחוץ לרשתות החברתיות הייתה הזמרת אריאנה גרנדה שהגיעה להפגנה שנערכה בלוס אנג'לס עם שלט שעליו כתוב: "Black lives matter". 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Perez Hilton (@theperezhilton) on