בר רפאלי העלתה פוסט תמיכה למחאות ומהומות השחורים בארה"ב בעקבות רצח ג'ורג' פלויד וחטפה אש צולבת. רפאלי העלתה ציוץ מחדש לפוסט שהעלתה הדוגמנית בלה חדיד. משפחת חדיד וכל אחיה, הם נצר למשפחה פלסטינית שידועים כעוכרי ישראל ופרו פלסטין. בלה חדיד השתתפה לפני שלוש שנים בהפגנה נגד הכרזת ירושלים כעיר הבירה של ישראל, הדוגמנית הבינלאומית המובילה ג'יג'י חדיד ידועה בדעותיה האנטי ישראליות וקראה לגנות את ממשלת ישראל, אחיה אנואר צייץ בעד פלסטין.

עדיין לא עוקבים אחרינו באינסטגרם? הקליקו כאן ועשו לנו לייק

רפאלי שבחרה להביע תמיכה במחאה השחורים המתחוללת בשבוע האחרון בארה"ב, בחרה דווקא מכולם לשתף סרטון של בלה חדיד שידועה בדעותיה האנטי ישראליות. בסרטון ששיתפה נראית ילדה שחורה בוכה ומבקשת להיות שווה כמו כולם. התגובות הקשות נגד רפאלי מיהרו להגיע בעיקר מצד יוצאי אתיופיה בישראל, שלא זכו לפוסט תמיכה מצידה של רפאלי כשהם ניהלו מאבק זהה בישראל.

ביונסה, קלואי קרדשיאן וג'ניפר לופז על מותו של ג'ורג' פלויד: "אני כועסת ושבורת לב"

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Little girls .. big girls.. boys men woman.. NO ONE should ever feel different or less than..! Repost from @bellahadid

A post shared by Bar Refaeli (@barrefaeli) on

"כשזה קורה בארה"ב אין לך בעיה לשתף כי את מפחדת על הקריירה הבינלאומית שלך, אבל כשזה קורה בארץ את בשקט, איזו צביעות", כתב אחד בתגובות. עוקבת אחרת כתבה: "מה לא עושים בשביל עוד כמה לייקים בשביל אהדת הקהל. זה עצוב, כי כשמקרים כאלה קורים במדינה שלך מתחת לאף זה לא מספיק סקסי כדי שתעלי משפט הזדהות, כנראה שהחיים של השחורים במדינה שלך לא ראויים. אז תעשי טובה ואל תנסי להתייפייף, עלק כואב לך, כשהמחאות של יוצאי אתיופיה ידעתם להסתכל על הדרך בה התנהלו ולא מהי הסיבה למחאות".

בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)
בר רפאלי (צילום: שוקה כהן)

אחר כתב: "איפה היית שרצחו את סלומון טקה?". עוד נכתב: "כשזה קרה בארץ לא הבעת שום סולידריות, אבל בארה"ב רשמת פוסט כאילו זה מעניין לך את השחלה, אולי שם הם קונים את זה אבל אנחנו זוכרים , עשית לי בחילה עם הפוסט הזה". אחר כתב: "עיני עירך קודמים", "את צבועה", "איפה היית שרצחו את סלמון טקה, אה הבנתי באנגלית זה נשמע יותר טוב" ועוד. 

הפגנות בעקבות הרג סלומון טקה (צילום: מאיר ועקנין, פלאש 90)
הפגנות בעקבות הרג סלומון טקה (צילום: מאיר ועקנין, פלאש 90)